کد خبر: 557280
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۴:۴۷:۰۳
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جدایی عجیب سرمربی موفق تیم ملی فوتبال زنان ایران/ دبیرکل فدراسیون: از بالا دستور رسیده با خانم ایراندوست تمدید نکنیم!

یک منبع مطلع در داخل فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته جلسه‌ای با خانم ایراندوست داشتیم برای امضای قرارداد و برنامه‌ریزی اردوها و دعوت از بازیکنان، اما در حالی که ما همه چیز را برای امضای قرارداد آماده کرده بودیم، آقای حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال تماس گرفتند و گفتند از بالا دستور رسیده خانم ایراندوست سرمربی تیم ملی نباشد.

جدایی عجیب سرمربی موفق تیم ملی فوتبال زنان ایران/ دبیرکل فدراسیون: از بالا دستور رسیده با خانم ایراندوست تمدید نکنیم!
کد خبر: 557280
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۴:۴۷:۰۳

دقایقی پیش مریم ایراندوست سرمربی موفق تیم ملی فوتبال زنان ایران که توانست برای نخستین‌بار تیم زنان ایران را راهی جام ملت‌های آسیا کند با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد. ایراندوست نوشت: «از تمام عزیزانی که در یکسال گذشته کنار من بودند و همواره مرا حمایت کردند سپاسگزارم. خوشحالم فوتبال زنان هواداران میلیونی خود را پیدا کرد و از این به بعد مریم ایراندوست‌های زیادی هستند که سکوت نمی‌کنند. با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات پیش رو. فعلاً مجبورم خداحافظی کنم و به خاطر موفقیت دختران ایران سکوت! اما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.»

برای پیگیری وضعیت مریم ایراندوست با او تماس گرفتیم، اما اصرار داشت در این شرایط نمی‌خواهد مصاحبه‌ای کند یا اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. 

با این حال یک منبع مطلع در داخل فدراسیون فوتبال به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: روز گذشته جلسه‌ای با خانم ایراندوست داشتیم برای امضای قرارداد و برنامه‌ریزی اردوها و دعوت از بازیکنان، اما در حالی که ما همه چیز را برای امضای قرارداد آماده کرده بودیم، آقای حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال تماس گرفتند و گفتند از بالا دستور رسیده خانم ایراندوست سرمربی تیم ملی نباشد.»

این مساله را با خانم ایراندوست مطرح کردیم، اما او باز هم ترجیح داد سکوت کند.

این در حالی است که خبرنگاران ورود خانم ایراندوست در روز گذشته برای امضای قرارداد به فدراسیون را تایید کرده‌اند و حتی یک فرد دیگر گفت در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که در تاریخ ۱۰ خرداد برگزار شده مقامات فدراسیون با خانم ایراندوست برای ادامه همکاری حرف زده بودند. 

حالا معلوم نیست طی این چند روز چه اتفاقی افتاده که از «بالا دستور رسیده» با سرمربی تیم ملی زنان قطع همکاری شود. 

فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته شرایط بسیار نابسامانی داشته است. نایب‌رئیس زنان فدراسیون در بازداشت به سر می‌برد و تیم ملی فوتبال زنان هم به چنین سرنوشتی دچار شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها