کد خبر: 555343
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۹:۵۴:۰۳
| |

مهدوی‌کیا:

قطر از تنها موقعیت خود استفاده کرد/ ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: قطر از تنها موقعیتی که به دست آورد نهایت استفاده را برد اما اینکه توانستیم دوباره به بازی برگشته و با یک امتیاز به کار خود پایان دهیم برای من ارزشمند است.

قطر از تنها موقعیت خود استفاده کرد/ ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را می‌خواهیم
کد خبر: 555343
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۹:۵۴:۰۳

مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر قطر در چارچوب رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا افزود: ما امروز ۲ امتیاز را از دست دادیم و در شرایطی که تیم برتر میدان بودیم و در هر دو نیمه مالکیت بیشتری هم داشتیم اما در نهایت روی یک غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: قطر از تنها موقعیت مناسبی که به دست آورد، استفاده کرد و به گل رسید اما اینکه توانستیم دوباره به بازی بازگشته و گل خورده را جبران کنیم، برای ما خیلی مهم بود و با یک امتیاز این بازی را تمام کردیم.  امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج مطلوب‌تری بگیریم و به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: موقعیت‌های بسیاری را برای گل زدن ایجاد می‌کنیم، از نظر فیزیک بدنی در شرایط خوبی قرار داریم اما بازیکنان من ۲ سال از سایر تیم‌ها کوچکتر هستند. با تمام احترامی که به سایر تیم‌ها می‌گزارم اما در بازی بعدی برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز به زمین می‌رویم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

مهدوی‌کیا تصریح کرد: قطر به همان شکلی که فکر می‌کردیم بازی کرد، ‌ ما شناخت خیلی خوبی از این تیم داشتیم اما هرچه بود تمام شد و از الان تمام تمرکز ما روی بازی با ترکمنستان است. ریکاوری خودمان را از همین الان شروع کردیم و به دنبال ۳ امتیاز بعدی هستیم.

گفتنی است تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر ۲۱ سال خود راهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شده است، ساعتی پیش و در نخستین بازی خود در تاشکند ازبکستان برابر قطر به میدان رفت و در پایان با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

شاگردان مهدوی‌کیا در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، ‌ قطر و ترکمنستان هم‌گروه هستند.

بازیکنان امید ایران در دومین دیدار خود روز شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ترکمنستان می‌روند.   

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها