کد خبر: 554792
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۲:۳۰:۴۰
| |

ماجرای جام طلایی استقلال چیست؟

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از اینکه در ایران رسانه‌ها و مردم بی‌نظمی‌های فوتبال جهان و اروپا را نقد نمی‌کنند و همه ایرادها را متوجه سازمان لیگ می‌دانند، گلایه کرد.

ماجرای جام طلایی استقلال چیست؟
کد خبر: 554792
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۲:۳۰:۴۰

حجت‌الله بهمنی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من از رسانه‌ها گلایه‌ای دارم. همه سازمان لیگ را بابت برگزاری جشن قهرمانی نساجی در جام حذفی سرزنش کردند که چقدر بی‌نظم بود و چرا به جای سه نفر، هفت نفر مدال توزیع کردند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: همیشه برای ما مرغ همسایه غاز است و چنان از نظم فوتبال اروپا می‌نویسیم که انگار آنها اصلاً دچار اشتباه نمی‌شوند. اگر ماجرای فینال لیگ قهرمانان اروپا که 15 هزار هوادار لیورپول بدون بلیت در ورزشگاه حاضر شدند در ایران اتفاق می‌افتاد چه می‌شد و برای نحوه برگزاری بازی‌ها چه در موردمان گفته می‌شد؟

بهمنی تصریح کرد: ما با این هزینه‌های سنگین همین مراسمی هم که برگزار می‌کنیم از نظر کیفیت با اروپایی‌ها برابری می‌کند و نسبت به آنها چیزی کم نداریم.

وی در ادامه این گفت‌وگو درباره بحث جام طلایی برای استقلالی‌ها گفت: ما که نمی‌توانیم خارج از مصوبه سازمان لیگ کاری انجام دهیم. لیگ که تمام شود به هیئت رئیسه سازمان لیگ پیشنهاد جام طلایی برای تیمی را که بدون شکست قهرمان شده است، می‌دهیم. همچنین برای تیمی که پنج یا سه دوره متوالی قهرمان شده است، هم پیشنهاداتی داده می‌شود و اگر هیئت رئیسه سازمان لیگ موافقت کند برای چنین تیم‌هایی برنامه‌هایی را در نظر می‌گیریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها