کد خبر: 554683
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۰۷:۳۹:۵۰
| |

آماده‌سازی زمین چمن تختی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال

مدیر مجموعه ورزشی تختی از آماده سازی زمین چمن طبیعی این ورزشگاه برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال خبر داد.

آماده‌سازی زمین چمن تختی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال
کد خبر: 554683
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۰۷:۳۹:۵۰

حمیدرضا حسین پور درباره آخرین وضعیت زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی اظهار کرد: زیرسازی و تعویض چمن طبیعی ورزشگاه تختی پس از ۱۰ سال پیگیری در حال انجام است و تا اواخر این هفته لوله‌های زهکش آن نصب می‌شود و بعد از خاک ریزی، کاشت چمن آن عملیاتی خواهد شد. پیش‌بینی ما آماده سازی و بهره‌برداری زمین چمن ورزشگاه تا نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش ایرنا، وی گفت: طی بازدیدی که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی داشت، 7 میلیارد تومان در سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی سایر بخش‌های این مجموعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی آن اختصاص پیدا کرد که امیدوارم با تخصیص این میزان اعتبارات و با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال کار بازسازی این مجموعه ورزشی به پایان برسد.

حسین پور تصریح کرد: ورزشگاه تختی در سال ۱۳۴۵ ساخته شده و سال ۵۴ افتتاح شده است. پست‌های برق این ورزشگاه در طی این مدت تغییر نکرده و مشکلات زیادی دارد. حتی در سقف معلق آن که با کابل نگهداری می‌شود، تعدادی از این کابل‌ها فرسوده شده و ضریب ایمنی آن را کاهش داده است. البته بیشترین بحث مربوط به بازسازی ورزشگاه تختی مقاوم‌سازی سکوها، ایمن‌سازی و مقاوم کردن بخش سرپوشیده ورزشگاه، کابل‌های معلق، تعویض نور استادیوم و مقاوم سازی سازه است که سعی داریم در بازه زمانی و با تخصیص اعتبارات کار بازسازی را سریعتر به سرانجام برسانیم.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان همچنین در خصوص وضعیت بازسازی سقف سازه ورزشگاه تختی نیز گفت: سقف سازه ورزشگاه توسط مشاورین شرکت‌های دانش بنیان داخلی پس از عقد قرارداد در حال بررسی است و قرار است پس از ارائه نظرات کارشناسی، بهترین تغییرات و بازسازی در سازه صورت بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها