کد خبر: 553277
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۳:۰۶:۱۷
| |

رضایت محمد بنا از شرایط تیم ملی کشتی فرنگی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از شرایط و امکانات تیم ملی کشتی فرنگی ابراز رضایت کرد.

رضایت محمد بنا از شرایط تیم ملی کشتی فرنگی
کد خبر: 553277
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۳:۰۶:۱۷

محمد بنا ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از تصویر خود به عنوان برترین مربی قرن ورزش ایران، درباره آسیب دیدگی محمدعلی گرایی گفت: درباره آسیب‌دیدگی او با دکتر صحبت کردیم اما مشکلی نیست و تا یک ماه دیگر او را خواهیم داشت. کشتی ذاتش با مصدومیت عجین است. مشکل مشابه محمدرضا را برادر بزرگ‌تر در زانو دارد و تا ۵ هفته مشکلش رفع می‌شود.

به گزارش ایسنا، او درباره انتخابش به عنوان مربی برتر قرن، گفت: هر جایی قرار بگیریم که طرف حساب ما مردم باشند، بزرگ‌ترین لذت ماست و از این انتخاب خیلی خوشحالم.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: در این ۱۷ سال هیچ وقت به اندازه الان اختیار نداشته‌ام، همه‌چیز عالی است و فکر می‌کردیم بازی‌های آسیایی را داریم که از لغو شدن آن متاسف شدم. در حال حاضر با این شرایط خودمان را برای کشورهای اسلامی و جهانی آماده می‌کنیم.

وی افزود: بازی‌های کشورهای اسلامی از آسیایی در کشتی فرنگی بالاتر است. الان دیگر چین و ژاپن نیستند اما آذربایجان و ترکیه و مراکش هستند. مسابقات سطح خوبی خواهد داشت، شاید ارزش مدالی‌اش بالا نباشد اما محک خوبی برای نفرات اعزامی خواهد بود.

او درباره غایبان تورنمنت قزاقستان گفت: ساروی به علت وزن زیاد در قزاقستان نیست، فلاح به قزاقستان می‌رود و بالی به ایتالیا که سپس وضعیت را بررسی می‌کنیم. رنک ساروی خیلی بالاست، فلاح هم که از لحاظ رنکینگ شاید نرسد اما بالی شانس بالاتری خواهد داشت.

بنا در پایان درباره روش انتخابی تیم‌های ملی گفت: احتمال انتخابی رودررو در برخی وزن‌ها هست اما سعی داریم در مسابقات برون‌مرزی ترکیب تیم ملی را ببندیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها