کد خبر: 553028
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۳:۲۹:۰۸
| |

مورینیو: لیگ کنفرانس برای رم مثل لیگ قهرمانان است

ژوزه مورینیو توضیح داد که چگونه رم را برای فینال لیگ کنفرانس مقابل فاینورد آماده خواهد کرد.

مورینیو: لیگ کنفرانس برای رم مثل لیگ قهرمانان است
کد خبر: 553028
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۳:۲۹:۰۸

فینال لیگ کنفرانس اروپا چهارشنبه شب در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می شود و رم این فرصت را دراد تا اولین جام اروپایی خود را به دست بیاورد. مورینیو به سایت یوفا درباره دیدار فینال لیگ کنفرانس گفت: آن‌ها بر حریفان دشواری غلبه کردند تا به فینال برسند. به عنوان مثال در نیمه نهایی مقابل المپیک مارسی در ولودروم پیروز شدند بنابراین  باید احترام زیادی برای حریف خودمان قائل باشیم. همه فینال‌ها ۵۰-۵۰ هستند اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنده این دیدار شویم. 

به گزارش ایسنا، مورینیو قبلاً قهرمان لیگ قهرمانان، جام برندگان و لیگ اروپا شده است و تاکنون حتی یک شکست در یک فینال بزرگ متحمل نشده است. او درباره عملکرد خوب در فینال ها گفت: من خوش شانس بودم در فینال ها بازیکنان خوبی داشتم و قهرمان شدیم. بازیکنانم بهترین عملکرد خود را ارائه دادند. در حقیقت آنها آماده بودند که قهرمان شدیم. من مربی با سابقه خاصی هستم و رم باشگاه بزرگی است. احساس مسئولیت می کنم تا بتوانم تیم را به قهرمانی برسانم. لیگ کنفرانس، لیگ قهرمانان ماست. این سطحی است که ما در آن هستیم باشگاه مدت زیادی است که چنین بازی‌ای نداشته است. ما فقط باید روی فینال و حریفی که مقابلش هستیم تمرکز کنیم، تاریخ رم را باید فراموش کنیم. بدیهی است که پیروزی برای شهر، باشگاه و همه ما شگفت انگیز است.

رم نه تنها هرگز در اروپا قهرمان نشده است، بلکه از فصل ۰۸-۲۰۰۷ تاکنون حتی یک جام را هم به دست نیاورده است.

سرمربی پرتغالی در پایان گفت: اگر من چهار جام اروپایی را با چهار باشگاه مختلف به دست بیاورم، هرگز اولین جام در سال  ۱۹۹۷ به عنوان دستیار بابی رابسون در بارسلونا را فراموش نمی کنم. هر بار که کنار او روی نیمکت می‌نشستم، احساس غرور می‌کردم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها