کد خبر: 551394
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۲۱:۰۲:۴۲
| |

استیلی:

اسکوچیچ درخواست دو مربی جدید دارد/ بازی تدارکاتی؟ اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند

​سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: یکسری از تیم‌های اروپایی بازی دارند و برخی تیم‌های آمریکایی در مسابقات کونکاکاف هستند؛ متاسفانه اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند.

اسکوچیچ درخواست دو مربی جدید دارد/ بازی تدارکاتی؟ اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند
کد خبر: 551394
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۲۱:۰۲:۴۲

​سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: یکسری از تیم‌های اروپایی بازی دارند و برخی تیم‌های آمریکایی در مسابقات کونکاکاف هستند؛ متاسفانه اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی امروز در مراسم انتخاب برترین‌های قرن ورزش ایران حضور یافت. او در حاشیه این نشست با خبرنگاران گفت و گویی را درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**آخرین وضعیت بازی‌های دوستانه تیم‌ملی

قبل از قرعه کشی که در قطر بودیم و بعد از قرعه کشی با برخی از مدیران و سرمربیان در مورد بازی های دوستانه صحبت کردیم. در حال مذاکره با فدراسیون های مختلف هستیم الان هم فدراسیون بودم، اما یکسری از تیم‌های اروپایی بازی دارند و برخی تیم‌های آمریکایی در مسابقات کونکاکاف هستند؛ متاسفانه اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند.

**یک بازی دوستانه قطعی شده، دو تا بازی هم می‌شود

با سه تیم در حال صحبت هستیم یکی از گزینه‌ها قطعی شده است و دنبال بازی دوم هستیم. آقای ماجدی و خانم اسدی در این زمینه در حال مذاکره هستند. تا فردا یا پس فردا قطعی شدن یا قطعی نشدنش مشخص خواهد شد. دو بازی در یک کشور است و بازی سوم هم اگر قطعی شود در کشور دیگر خواهد بود.

**البسه تیم‌ملی؟

سه تولید کننده خارجی در بین پیشنهاد دهندگان بودند و سه تولید کننده ایرانی؛ آل‌اشپورت هم داخلی بود، هم خارجی. گزینه‌ها را بررسی کردیم. تولید کنندگانی از کشور اسپانیا، آلمان و اتریش پیشنهادهای خود را ارایه کردند. تولیدهای خودمان هم هستند. قرار است یکی از این تولیدکنندگان جلو بیاید و کار را بگیرد. جلسه شفافی درباره البسه تیم ملی داشتیم، از حراست و بازرسی فدراسیون هم در آن حضور داشتند و پاکت‌ها باز شد و حالا باید بعد از بررسی باید سریعا نمونه لباس‌ها را برای فیفا بفرستیم.

**بازهم البسه می‌خریم؟

قراردادی که بسته می‌شود، جز قرادادهای خیلی خوب است. انشاالله کاری خواهیم کرد که هم در بحث بازی دوستانه و هم البسه شان و منزلت تیم ملی فوتبال حفظ شود.

**مربی کروات در کادرفنی تیم ملی؟

بله، آقای اسکوچیچ درخواست دو مربی دیگر داشتند که به تیم اضافه شوند؛ خودشان در حال صحبت هستند. یک مربی کروات اضافه خواهد شد و یک ویدئو آنالیزور هم مد نظر ایشان است.

**وضعیت دستیاران کنونی اسکوچیچ؟

در لیستی که اسکوچیچ داده، تمام مربیانی که در دور مقدماتی هستند حضور خواهند داشت و دو مربی دیگر هم به تیم ملی اضافه می‌شوند.

**زمان اردوهای تیم ملی؟

دو فیفا دی داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد. اردوی اول در 14 ژوئن است که خردادماه است. این اردو خارج از کشور برگزار خواهد شد و بیشترین زمانی که بازیکنان را در اختیار داریم در همین اردوست. اردوی دوم ما در سپتامبر(شهریور) است و اردوی آخر هم 5 روز قبل از مسابقات برگزار می‌شود.

**5 روز قبل از جام جهانی بازیکنان را در اختیار داریم!

اولین بار است که در جام جهانی بازیکنان 5 تا یک هفته در اختیار تیم ملی هستند. در بازی‌های جام جهانی قبلی بازیکنان یک ماه در اردو بودند اما این دوره متاسفانه فقط 5 روز تا یک هفته قبل بازیکنان در اردوی تیم ملی هستند.

**شرط فدراسیون برای حضور باقری در تیم‌ملی یا پرسپولیس؟

من درجریان این موضوع نیستم؛ اسکوچیچ و ماجدی در این زمینه صحبت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها