کد خبر: 550301
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۰۹:۱۷:۱۵
| |

نیمکت تیم ملی بسکتبال در آستانه تغییر/ سرمربی جدید بسکتبال از مجارستان می‌آید؟

در حالی که تیم ملی بسکتبال کشورمان امسال مسابقات مهمی را در پیش دارد و باید خودش را آماده این رقابت‌ها کند، اما هنوز تکلیف نیمکت آن مشخص نیست.

نیمکت تیم ملی بسکتبال در آستانه تغییر/ سرمربی جدید بسکتبال از مجارستان می‌آید؟
کد خبر: 550301
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۰۹:۱۷:۱۵

در حالی که تیم‌ملی بسکتبال کشورمان امسال مسابقات مهمی را در پیش دارد و باید خودش را آماده این رقابت‌ها کند، اما هنوز تکلیف نیمکت آن مشخص نیست و صحبت های زیادی در مورد اینکه چه کسی برای هدایت این تیم انتخاب می‌شود، مطرح است.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه فدارسیون هنوز تصمیمی نگرفته، در حال حاضر  مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی شناخته می‌شود، اما جایگاه او با صحبت‌هایی که می‌شود، متزلزل به نظر می‌رسد.

سعید ارمغانی با توجه به رابطه خوبی که با جواد داوری، رییس فدراسیون دارد، مطرح ترین گزینه برای هدایت تیم ملی محسوب می‌شود. او که سالهاست ساکن مجارستان است، پیش از این و سال‌‌ها قبل سرمربی تیم ملی بوده و حالا شانس زیادی دارد تا در رویدادهای آینده روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

داوری پس از فینال لیگ برتر اعلام کرد که هاشمی و ارمغانی و یکی دو مربی دیگر گزینه هدایت تیم‌ملی هستند و طبق شنیده‌ها قرار است طی یکی دو روز آینده تکلیف مشخص شود.

در همین زمینه سعید ارمغانی در مورد اینکه حضور او در  تیم ملی قطعی شده است یا خیر، گفت: هنوز چیزی قطعی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا داوری با او صحبتی داشته است یا خیر، عنوان کرد: "من با داوری از زمانی که بازیکن بود ارتباط دارم و همیشه با هم صحبت می‌کنیم."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها