لیورپول، نخستین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا

​لیورپول با پیروزی مقابل ویارئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

لیورپول، نخستین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 550036
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۰۶:۴۵:۱۴

ویارئال و لیورپول سه‌شنبه‌شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو و در مجموع پنج بر دوی لیورپول به پایان رسید تا شاگردان یورگن کلوپ، نخستین تیم فینالیست لیگ قهرمانان نام بگیرند.

به گزارش ایسنا، ویارئال که در بازی رفت با دو گل مغلوب شده بود، این دیدار را خیلی خوب آغاز کرد و در نیمه نخست، لیورپول را به خوبی کنترل کرد و دو گل هم به ثمر رساند تا با به تساوی‌ کشاندن بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، امیدوار به تاریخ‌سازی و صعود به فینال لیگ قهرمانان باشند. گل‌های ویارئال در این دیدار را بولایه دیا و کوکلن در دقایق ۳ و ۴۱ به ثمر رساندند.

یورگن کلوپ در بین دو نیمه لوئیز دیاز را به جای ژوتا به میدان فرستاد که این تعویض روند بازی را تغییر داد. لیورپول بالاخره در دقیقه ۶۲ توانست با شوت فابینیو و اشتباه رولی، دروازه‌بان ویارئال، یکی از گل‌ها را جبران کند. پنج دقیقه بعد، لوئیز دیاز توانست با ضربه سر بازی را به تساوی بکشد و در نهایت سادیو مانه در دقیقه ۷۴، با عبور از دروازه‌بان و مدافع ویارئال، دروازه خالی این تیم را باز کرد تا لیورپول با تکمیل کامبک مقابل ویارئال، علاوه بر کسب پیروزی سه بر دو در اسپانیا، در مجموع به برتری پنج بر دو برسد.

لیورپول باید منتظر باشد تا فرداشب، دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا از بین منچسترسیتی و رئال مادرید مشخص شود. دیدار رفت این دو تیم در انگلیس با نتیجه چهار بر سه به سود سیتی به پایان رسیده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها