کد خبر: 470931
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۲۰:۴۷
| |

کلوپ: با شایستگی صعود کردیم

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی برابر لایپزیگ به ستایش عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته صعود دانست.

کلوپ: با شایستگی صعود کردیم
کد خبر: 470931
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۲۰:۴۷

اعتمادآنلاین| لیورپول در دیدار برگشت برابر لایپزیگ هم مثل دیدار رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا راهی مرحله بعد شود.

به گزارش ایسنا، یورگن کلوپ بعد از بازی گفت: دو بازیکن ما در قلب خط دفاعی بسیار خوب بودند. در کل خط دفاعی ما در بازی امشب بسیار خوب بود. همه تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و من راضی هستم.

او ادامه داد: لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت بسیار مهم است و نباید سفری کوتاه در این رقابت بزرگ داشته باشیم. اکنون دیدار ولورهمپتون را پیش رو داریم. باید آماده این بازی شد. اگر در آن بازی هم مثل دیدار امشب بازی کنیم می توانیم به راحتی پیروز شویم.

کلوپ در ستایش از لایپزیگ گفت: لاپیزیگ به هیچ وجه حریف آسانی نبود. آنها بسیار خوب هستند. آنها نشان دادند که چه تیم خطرناکی هستند با این حال عملکرد خوب ما در خط دفاعی اجازه درخشش را به انها نداد. باید عملکرد ضعیف خود در لیگ جزیره را کنار گذاشت و تمرکزی خاص در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

فابینیو در این بازی بعد از مدت‌ها در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد. کلوپ گفت: من بعد از بازی از فابینیو پرسیدم که آیا دوست دارد باز هم در این پست بازی کند و او گفت که البته. این نشان می دهد که او از حضور در خط دفاعی راضی نیست اما ما مجبور بودیم که او را به خط دفاعی ببریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها