کد خبر: 549205
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۱:۴۶
| |

پیشکسوت استقلال:

استقلال شایسته قهرمانی است

مربی تیم فوتبال جوانان استقلال ابراز امیدواری کرد، وریا غفوری کاپیتان این تیم در پایان فصل جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

استقلال شایسته قهرمانی است
کد خبر: 549205
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۱:۴۶

سیاوش اکبرپور پیشکسوت استقلال درباره حضورش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان این باشگاه اظهار داشت: همبازی سابقم در استقلال آرش برهانی از من درخواست کرد که کمک کنم. استقلال خانه من است و دوست داشتم در باشگاه باشم. روند تست‌گیری آغاز شده است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تیم‌های پایه استقلال را به موفقیت برسانیم.

به گزارش ایلنا، اکبرپور در خصوص شرایط استقلال ادامه داد: امیدوارم آخر فصل استقلال قهرمان شود. تیمی که 24 هفته نباخته است و شش امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد، شایسته قهرمانی است. استقلال شش بازی سخت در لیگ دارد و باید با تمرکز کامل به میدان برود.

اکبرپور راجع به عکسی که کنار وریا غفوری گرفت و به نظر می‌رسد با توجه به صحبت‌هایی که علیه کاپیتان استقلال کرده بود، سوء‌تفاهم بین او و غفوری برطرف شده است، تصریح کرد : وریا کاپیتان  استقلال است و می‌داند کسی که به‌عنوان پیشکسوت صحبتی می‌ کند، بحثش فنی است. دوست دارم وریاجام قهرمانی استقلال را آخر فصل بالای سر ببرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها