کد خبر: 546674
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۸:۰۱:۲۹
| |

توضیحات مدیر ورزشگاه آزادی درباره قیمت نجومی بلیت سرخابی ها

مدیر مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی را در خصوص قیمت بالای بلیت بازی‌های استقلال وپرسپولیس ارائه کرد.

توضیحات مدیر ورزشگاه آزادی درباره قیمت نجومی بلیت سرخابی ها
کد خبر: 546674
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۸:۰۱:۲۹

قیمت‌ بالای بلیت برای مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس به گونه‌ای است که نارضایتی و گلایه هواداران سرخابی را به همراه داشته است.

به گزارش فارس، احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، در خصوص قیمت بالای بلیت‌ها عنوان کرد: در خصوص قیمت گذاری بلیت مسابقات، مجموعه ورزشی آزادی هیچ دخل و تصرفی ندارد. تعیین قیمت‌ها با هماهنگی باشگاه‌ها انجام می‌شود و بر اساس قرارداد چند جانبه‌ای که بین سازمان لیگ، باشگاه‌ها و شرکت توسعه در سال‌های قبل منعقد شده، از محل بلیت فروشی درصدی هم به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه آزادی زیر مجموعه شرکت توسعه است، برای هزینه‌های عمرانی و جاری بودجه‌ای از این شرکت در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد و لزوما اینطور نیست که ما مستقیما و به طور خاص از بلیت فروشی، پولی دریافت کنیم.

مددی در مورد گلایه‌های هواداران از وضعیت ورزشگاه آزادی به خصوص شرایط بهداشتی مانند دستشویی‌ها یا کثیفی شیشه‌های VIP عنوان کرد: همکاران بنده در مجموعه ورزشی آزادی، یک روز قبل و همچنین تا ساعاتی قبل از حضور تماشاگران در روز مسابقه، نسبت به آماده سازی ورزشگاه که شامل انجام امور بهداشتی مانند نظافت سکوها، شیشه‌ها، صندلی‌ها، شست‌وشو، ضدعفونی کردن دستشویی‌ها و اماکن، تامین مایع دستشویی کلیه سرویس‌ها و بخش‌های مختلف می‌شود، اقدام می‌کنند. در واقع ما چک لیستی داریم که بر اساس آن تمام اقدامات را انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه چرا قیمت بلیت‌ها تا این حد زیاد است و هواداران انتظار دارند بر اساس پولی که می‌‌دهند حداقل با رضایتمندی وارد ورزشگاه و در آن مستقر شوند، گفت: در این تردیدی نیست و طبق ضرب‌المثل قدیمی همیشه حق با مشتری است. شاید تعیین این قیمت‌ به خاطر بالا بودن هزینه‌های تیمداری است. هزینه‌های تیمداری در سال‌های اخیر فوق العاده بالا رفته و این دو باشگاه‌ پرطرفدار استقلال و پرسپولیس هم ردیف بودجه دولتی ندارند. به همین خاطر در تلاش هستند منابع درآمدی ایجاد کنند تا بخشی از هزینه‌هایشان تامین شود.

مددی افزود: امروز که ظرفیت ورزشگاه را بررسی می‌کردیم، گنجایش 30 درصدی تعیین شده هنوز پر نشده که احتمالا به همین قیمت بلیت‌ها بر می‌گردد. به هر تقدیر بایستی بار دیگر اشاره کنم که بلیت فروشی و قیمت گذاری آن در اختیار باشگاه‌هاست و مجموعه ورزشی آزادی هم همواره تمام تلاش خود را برای یک میزبانی خوب از تماشاگران انجام داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها