تداوم جنجال صحبت طارمی با سرمربی پورتو

سرمربی پورتو بار دیگر درباره محتوای گفت و گویش با ستاره ایرانی در بازی قبل صحبت کرد.

تداوم جنجال صحبت طارمی با سرمربی پورتو
کد خبر: 547374
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۱۶:۳۱:۲۱

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در بازی هفته گذشته پورتو مقابل ویتوریا گیمارش خوش درخشید و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش فارس، البته طارمی در این بازی پشت دو ضربه پنالتی قرار گرفت که یکی از پنالتی ها را خراب کرد. سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از بازی درباره دیالوگش با طارمی قبل از خراب شدن پنالتی صحبت کرد.

سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با پورتیموننسه بار دیگر درباره دیالوگش با طارمی در بازی قبل صحبت کرد تا سوء تفاهمی که از حرف هایش برداشت شده بود را برطرف کند.

کونسیسائو در این زمینه، گفت: در مورد صحبت هایم در مورد مهدی طارمی، نظراتی شنیدم که می گویند او شک داشت ولی من اجازه دادم پنالتی را بزند. نه بازیکن به سمت نیمکت آمد و شک داشت که به سمت راست یا چپ شوت بزند.

طارمی

وی افزود: وقتی بازیکنی شک دارد به کدام سمت شوت بزند معمولا اشتباه می کند. من به طارمی گفتم دو روز پیش مربی نشدم و چند سال است این کار را دارم. فابیو در این زمان فکر کرد یه موقعیتی میخواد. فابیو نفر دوم بود و بعد از اوانیلسون، فابیو فکر کرد او ضربه پنالتی را خواهد زد ولی این طور نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها