کد خبر: 539398
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۳:۳۶:۴۳
| |

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

وریا و مجیدی خودشان مشکل را حل کنند

نمی‌شد سربازی یزدانی و مرادمند در استقلال طی شود؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید اختلافات مجیدی و غفوری، درون خانواده برطرف شود.

وریا و مجیدی خودشان مشکل را حل کنند
کد خبر: 539398
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۳:۳۶:۴۳

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اختلافات پیش آمده میان وریا غفوری و فرهاد مجیدی و در اختیار قرار گرفتن کاپیتان استقلال به این باشگاه گفت: این دو نفر باید با هم صحبت کنند. وریا غفوری کاپیتان تیم است و زحمت کشیده و اگر اشتباهی هم صورت گرفته است نباید در اختیار باشگاه قرار می‌گرفت. غفوری سال‌های سال در استقلال بوده و به درد تیم هم خورده است. باید با غفوری صحبت‌های لازم را انجام دهند. سرمربی هم بالاخره دارد در تیم زحمت می‌کشد و نباید نظم تیم به هم بخورد. هم غفوری و هم مجیدی برای تیم زحمت می‌کشند و هواداران هم دوست دارند که اختلافشان برطرف شود.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: نباید این حاشیه ادامه دار باشد چون ادامه این روند به مسیر قهرمانی تیم لطمه می‌زند. فرهاد مجیدی دوست دارد نظم در تیم وجود داشته باشد. در زمان ما هم چنین اختلاف‌هایی پیش می‌آمد ولی ما را در اختیار باشگاه قرار نمی‌دادند و مشکلات را درون خانوادگی حل می‌کردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مشکلات اگر خیلی حاد باشد، امر جداگانه‌ای است اما وقتی وریا غفوری آدم متفاوتی در استقلال به حساب می‌آید، نحوه برخورد با این اتفاق هم باید متفاوت باشد. من از فرهاد مجیدی می‌خواهم این مشکل را خودشان حل کنند. ادامه این مشکل می‌تواند حاشیه‌هایی برای استقلال به وجود بیاورد. نباید این مساله را بیش از این بزرگ کنند. امیدوارم این مساله درون‌خانوادگی حل شود و دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

مراغه‌چیان درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: استقلال امتیازات خوبی کسب کرده است. این امتیازات باعث شده تیم در صدر جدول قرار بگیرد. استقلال مقابل فجر می‌تواند پیروز میدان باشد. بازیکنان شرایط خوبی دارند و امید زیادی برای قهرمانی دارند. چیزی که مهم است، این است که نباید حواشی اطراف استقلال باشد. استقلال نباید امتیازات را از دست بدهد و همه هواداران و پیشکسوتان منتظر قهرمانی استقلال هستند.

او در پایان درباره حاشیه‌هایی که در خصوص سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی پیش آمده است، گفت: ماجرای سربازی این دو بازیکن خیلی بزرگ شده است. در دوره ما خیلی از بازیکنان استقلال مثل حسن روشن به علت سربازی، خدمت خودشان را در تیم خودشان پیش بردند. این دو بازیکن از بازیکنان اصلی تیم به حساب می‌آیند. نمی‌شود این دو بازیکن در استقلال خدمت خود را پیش ببرند؟ از همین الان که استقلال دارد قهرمان می‌شود، برای این تیم دارند حاشیه درست می‌کنند. امیدوارم با مدیریت آقای آجورلو، این مشکل مدیریت شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها