کد خبر: 426675
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از اخراج دانشگر:

اخراج مک‌گرگور از باشگاه استقلال!

محمد دانشگر مدافعی است که تازه‌ترین حاشیه استقلال را رقم زده است. او بعد از تساوی استقلال برابر پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، با انتشار عکسی در اینستاگرامش به نوعی از سیاست‌های باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم انتقاد کرد.

اخراج مک‌گرگور از باشگاه استقلال!
کد خبر: 426675
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استقلال این روزها حواشی زیادی را پشت سر می‌گذارد؛ از ماجرای پنالتی‌هایی که به گفته رقیبان استقلال ، مشکوک هستند تا ماجرای افشای قرارداد دیاباته در رسانه‌های ایران. مدیران استقلال هرچقدر تلاش می‌کنند این باشگاه را به آرامش برسانند باز هم یک حاشیه جدید از گوشه‌ای سر برون می‌آورد و تیم را دچار بحران می‌کند. بحرانی که می‌تواند استقلال را از رسیدن به هدفش که قهرمانی در جام حذفی است دور کند.

محمد دانشگر مدافعی است که تازه‌ترین حاشیه این باشگاه را رقم زده است. دانشگر بعد از تساوی استقلال برابر پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، با انتشار عکسی در اینستاگرامش به نوعی از سیاست‌های باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم انتقاد کرد و تلویحاً از جدایی خود از این تیم خبر داد.

دانشگر

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، خیلی زود به استوری دانشگر واکنش نشان داد و اعلام کرد که این بازیکن حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد. مجیدی البته شرایط را برای این بازیکن سخت‌تر هم کرد و خطاب به مدیران استقلال گفت: «دانشگر جایی در جمع آبی‌ها ندارد و این بازیکن آزاد است به هر تیمی که می‌خواهد برود.» مجیدی برخلاف مربیان قبلی استقلال که خیلی زود با حواشی بازیکنان کنار می‌آمدند و بعد از مدتی آنها را می‌بخشیدند، گفته است هیچ کسی و هیچ چیزی از نام استقلال بزرگ‌تر نیست و نظم و انضباط در صدر خواسته‌های این مربی جوان قرار دارد.

دانشگر استقلال

دعوای دانشگر با کاپیتان

البته این اولین باری نیست که فرهاد مجیدی با محمد دانشگر مشکل پیدا کرده است. مجیدی ابتدای مردادماه این مدافع استقلال را به دلیل بی‌انضباطی از تیم کنار گذاشته بود. البته این موضوع با عذرخواهی دانشگر و میانجی‌گری بازیکنان و مدیران استقلال ختم به خیر شد؛ اما چرا دانشگر از تمرین استقلال کنار گذاشته شد؟

در جریان یکی از تمرین‌های استقلال، محمد دانشگر بدون اطلاع و کسب اجازه از اعضای کادر فنی محل تمرین را ترک کرد. اتفاقی که باعث شد مجیدی او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

ترک زمین تمرین از سوی دانشگر سوالی بود که ذهن هواداران این تیم را به خود مشغول کرده بود. به خصوص اینکه استقلال چند روز بعد، باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رفت و اخراج دانشگر از تیم باعث نگرانی هواداران استقلال شده بود.

نگرانی هواداران سبب شد محمد دانشگر دلیل این اتفاق را توضیح دهد. او در این باره گفت: «در حین انجام تمرینات تاکتیکی دانشگر پا به توپ شده و چند متری حرکت می‌کند، وریا غفوری به او می‌گوید روی انجام کار‌های دفاعی تمرکز داشته باشد. دانشگر در مصاحبه دیروز خود عنوان کرد، من در بازی درون‌تیمی از یکی 2 بازیکن تیم مقابل عبور کردم و توپ را به یکی از بازیکنان تیم خودمان پاس دادم ولی دیدم او پاس من را نگرفت و توپ را ول کرد تا به اوت برود. وقتی این اتفاق افتاد تعجب کردم، آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟ در پست خودت بمان! خب سبک بازی من همین‌گونه است. بار‌ها در تمرینات و بازی‌ها جلو رفته و پاس داده‌ام آن ‌هم در حضور مربی. وقتی این حرف را از هم‌‌تیمی‌ام شنیدم به ‌قدری شوکه شدم که مستقیماً از زمین بیرون رفتم.»

دانشگر و مجیدی

هرچند فرهاد مجیدی، دانشگر را بخشید و او به ترکیب استقلال بازگشت، اما این مدافع شیرازی باید قبول کند شرایط امروز با ابتدای مردادماه تغییر کرده و این بار کار سختی برای بازگشت به استقلال در پیش دارد و شاید هفته بیست و نهم لیگ برتر، آخرین باری بوده که نامش در لیست نفرات باشگاه استقلال به عنوان بازیکن رد شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها