کد خبر: 538783
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۳:۳۰:۲۰
| |

388 هزار پوند برای رونالدو / سود ربات‌های اینستاگرامی برای ستارگان فوتبال

یک رسانه انگلیسی مدعی شد که رونالدو و مسی به لطف دنبال کنندگان غیرحقیقی برای هر پست بیش از 600 هزار پوند پول دریافت می‌کنند.

388 هزار پوند برای رونالدو / سود ربات‌های اینستاگرامی برای ستارگان فوتبال
کد خبر: 538783
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۳:۳۰:۲۰

2 هفته گذشته پس از 400 میلیونی شدن رونالدو در اینستاگرام، نشریه سان انگلیس گزارشی در خصوص دنبال کنندگان غیر حقیقی این فوق ستاره فوتبال نوشت و مدعی شد که تعداد زیادی از دنبال کنندگان کریستیانو به اصلاح «فیک» هستند و با ربات‌های اینستاگرامی ساخته شده است.

به گزارش فارس، رسانه «لایو فوتبال تیکت» که در گذشته نیز روی این موضوع تحقیق کرده بود، گزارشی در خصوص تعداد عجیب و غریب دنبال کنندگان غیرحقیقی ستارگان فوتبال منتشر کرد و مدعی شد که بازیکنان فوتبال به خاطر این ربات‌های اینستاگرامی برای هر پست در این پلتفرم ، پول بسیار زیادی دریافت می‌کنند.

این رسانه مدعی شد که از 400 میلیون دنبال کننده رونالدو بیش از 92 میلیون حساب آن غیرواقعی است و رونالدو به خاطر این تعداد برای هر پست بیش از 388 هزار پوند پول دریافت می‌کند.

طبق این آمار مسی نیز به مانند رونالدو 23 درصد دنبال کننده غیرواقعی دارد و به لطف همان تعداد می‌تواند برای هر پست در اینستاگرام بیش از 287 هزار پوند پول دریافت کند.

جدول زیر که از سایت Live Football Tickets استخراج شده است را مشاهده کنید.

Untitled

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها