کد خبر: 532578
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۱:۱۴:۱۹
| |

معاون وزیر تعاون:

به پیشنهاد واگذاری سرخابی ها در قالب تعاونی پاسخ نداده‌اند

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: درخواست ما ماه گذشته به دفتر ریاست جمهوری ارائه شده اما تا امروز هیچ پاسخی ارائه نشده است.

 به پیشنهاد واگذاری سرخابی ها در قالب تعاونی پاسخ نداده‌اند
کد خبر: 532578
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۱:۱۴:۱۹

مهدی مسکنی،معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص پیشنهادی که به دفتر رئیس جمهوری برای واگذاری استقلال و پرسپولیس ارائه شده است اظهار داشت: ما پیشنهادی را در قالب تعاونی به دفتر ریاست جمهوری ارائه کردیم و او هم این درخواست را به وزارت ورزش و اقتصاد و دارایی ارجاع داد.

به گزارش فارس، وی افزود: درخواست ما ماه گذشته ارائه شده اما تا امروز هیچ پاسخی ارائه نشده است.حتی یک نشست با سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم و قرار شد آنها طرح ما را بررسی کنند.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: باشگاهی مثل رئال مادرید یا خیلی از باشگاه‌های اروپایی همه به صورت جمع سپاری موفق شدند. باشگاهی مثل تراکتور به صورت تک مالکیتی اداره شد و بازخورد مثبتی از آن صورت نگرفت اما تا به حال جمع سپاری تجربه نشده است.

مسکنی تاکید کرد: در یک دهه اخیر بچه‌های دانشگاه تهران اطلاعات خوبی را در این زمینه جمع آوری کرده‌اند و مطالعات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا باشگاه‌ها به صورت تعاونی اداره شوند. باشگاهی مثل آرسنال زمانی که با جمع سپاری پیش رفت موفق شد و از نظر اقتصادی شرایط خوبی پیدا کرد. در مجموع بستر تعاون این فضا را دارد که بار را به دوش بکشد و به همین دلیل در وزارت تعاون چنین پیشنهادی به رئیس جمهوری ارائه کردیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها