کد خبر: 532336
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۰:۵۶:۵۲
| |

ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

شخصیت دیگری از زنان در هند خواهید دید

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در ۸ ماهی که با تیم ملی کار می‌کنم، شرایطی دیدم که قبلا نبود.

شخصیت دیگری از زنان در هند خواهید دید
کد خبر: 532336
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۰:۵۶:۵۲

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: همیشه می‌گفتم ای کاش ورزش زنان هم روزی این حمایت را داشته باشد. امروز این اتفاق برای ما بسیار خوب بود. دختران ما الان مهمترین چیزی که دارند امید است و این امید را آقای عزیزی خادم و خانم موسوی ایجاد کردند.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان افزود: همیشه دوست داشتم در کشورم برابری باشد و برای این موضوع همیشه جنگیدم. در ۸ ماهی که با تیم ملی کار می‌کنم، شرایطی دیدم که قبلا نبود. ما به اردو می‌آمدیم و اما استفاده از زمین های یک، دو و حتی چمن مصنوعی برای مردان بود، حتی یادم هست ۲ روز در خوابگاه ماندیم چون زمین نداشتیم.

وی درباره شرایطی که خواستار آن بود، گفت: زمانی که آمدم حرف از قرارداد نزدم و فقط ۲ چیز خواستم؛ اول اینکه تیم ملی در خوابگاه نباشد و در هتل باشد، دوم اینکه مثل مردان به زنان هم لباس بدهند، خوشحالم که حرف‌ها عملی شد و وعده نبود. ۳ هزار نفر از کل کشور استعدادیابی شدند و این اتفاق خوبی است. از فدراسیون فوتبال الگو برداری کنیم چون ورزش زنان فقط برای فوتبال نیست. اگر حمایت و برابری باشد، مطمئن باشید دختران ما در میادین مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

وی درباره مسابقات پیش رو، یادآور شد: قول می‌دهم شخصیت دیگری را از بچه‌ها در زمین ببینید و ببینید دختران فوتبال برای اعتمادی که فدراسیون داشت، چه کار خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها