کد خبر: 530104
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۰۷:۵۳:۳۹
| |

ابهام در اعزام امیرمحمد یزدانی به آمریکا:

پوشیدن دوبنده ملی سخت شده است

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: الان چرخه انتخابی کامل و رسیدن به دوبنده ملی سخت‌تر شده است.

پوشیدن دوبنده ملی سخت شده است
کد خبر: 530104
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۰۷:۵۳:۳۹

امیرمحمد یزدانی در خصوص تغییر وزن و عدم حضور در اردوهای ملی، عنوان کرد: قبلا در 65 کیلو کشتی می‌گرفتم اما وزنم بیشتر بود به همین دلیل به 70 کیلو آمدم. چند سال تحمل کردم تا به آنچه می‌خواهم برسم حالا امیدوارم در وزن جدید هم شرایط خوبی داشته باشم. می‌خواستند مرا به اردو دعوت کنند اما با آقای درستکار مشورت کردم و او گفت چون می‌خواهی در قهرمانی کشور رقابت کنی بهتر است در اردو نباشی.

به گزارش فارس، آزادکار کشورمان درباره حضورش در مسابقات قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به مدال جهانی سهمیه استانی دارم و می‌خواهم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم. الان مثل قبل نیست که به کشتی‌گیرانی که مطرح بودند سهمیه بدهند و با انتخابی سهمیه استانی تعلق می‌گیرد.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی نروژ در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی، تصریح کرد: هر مربی سبک خودش را دارد؛ یکی انتخابی می‌گذارد و یکی خیر. سرمربی اختیار تام دارد اما این چرخه اعلام شده کامل‌تر و سخت است. الان پوشیدن دوبنده ملی سخت شده است اما کار را جالب می‌کند چون کشتی‌گیران زیادی با هم سرشاخ می‌شوند، بنابراین حق کسی ضایع نمی‌شود.

وی در ادامه مصاحبه با انتقاد از اینکه شورای شهر به قول‌هایی که برای اهدای پاداش به مدال‌آوران نروژ عمل نکرده، گفت: من از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که با پیگیری او پاداش‌هایمان را گرفتیم اما شورای شهر به من و محمد نخودی پاداشی ندادند در حالی که به 2 قهرمان دیگر شهرمان پرداخت شد. من نخواستم در این باره صحبت کنم، مردم سنگ تمام گذاشتند اما در شهرمان آنطور که باید استقبال نشد.

یزدانی یادآور شد: این اتفاقی هم که افتاده مقصر خودمان هستیم؛ وقتی یک معلم رئیس شورای شهر می‌شود همین است. این مسئولیت را باید یک مهندس شهرسازی بر عهده بگیرد نه کسی که کار او نیست. شورای شهر قرار بود به 4 مدال‌آور مبلغی را پرداخت کند که به من و نخودی پرداخت نشد اما 2 قهرمان دیگر کامل آن را دریافت کردند. البته باشگاه سهند ارس در تمام تعهدات خود را انجام داد که از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم تیمداری خوب این عزیزان در آینده هم ادامه‌دار باشد. 

دارنده مدال نقره امیدهای آسیا در خصوص اعزام به آمریکا، اظهارداشت: اعزام من بستگی به مسابقات قهرمانی کشور و نظر کادر فنی دارد. برخی از اوزان مشخص شده‌اند اما در سایر اوزان به نظر کادر فنی بستگی دارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها