کد خبر: 527816
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۸:۰۱:۵۳
| |

شورش علیه بنا!/سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مقصر شناخته شد!

پس از تغییر تابعیت علی ارسلان، چهره‌های شاخص کشتی فرنگی با حمله به محمد بنا، راه و رسم وی در انتخاب ملی‌پوشان را عامل بی‌عدالتی در کشتی فرنگی ایران و مهاجرت کشتی‌گیران دانستند.

شورش علیه بنا!/سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مقصر شناخته شد!
کد خبر: 527816
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۸:۰۱:۵۳

چرخه انتخابی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتقادات زیادی مواجه شد و بسیاری آن را بر خلاف شعارهای فدراسیون کشتی مبنی بر اجرای روشی شفاف و عادلانه در انتخاب ملی‌پوشان دانستند.

به گزارش ایسنا، هر بار انتقادات علیه سرمربی تیم ملی بالا گرفت، فدراسیون کشتی بلافاصله از تصمیمات محمد بنا دفاع کرد تا نشان دهد تمام قد پای تصمیمات سرمربی تیم ملی ایستاده است.

اما خبر روز گذشته مبنی بر تغییر تابعیت علی ارسلان چهره با آتیه کشتی فرنگی ایران، هجمه‌ای به مراتب بیشتر از گذشته را علیه محمد بنا و تصمیمات او به راه انداخت؛ امید نوروزی و قاسم رضایی دو شاگرد شاخص محمد بنا به همراه سعید عبدولی، انتقادات تندی را علیه بنا بکار بردند و از اعمال تصمیمات سلیقه‌ای بنا در انتخاب ملی‌پوشان شدیدا انتقاد و اقدامات او را سبب کوچ کشتی گیرانی مثل علی ارسلان دانستند.

فدراسیون کشتی اینبار نیز به دفاع از سرمربی تیم ملی برخاست و بدون توجه به درستی یا نادرستی انتقادات، بلافاصله مصاحبه‌ رسول جزینی مربی تیم ملی در دفاع از بنا را بر روی سایت خود قرار دا.

 جزینی مثل همیشه شدیدا به منتقدان بنا تاخت و گفت: "این رسم مردانگی نیست کسانی که خود روزی شاگرد، محمد بنا بوده اند و با زحمات وی در اردوهای تیم ملی به مدال جهانی و المپیک رسیده اند، حال به همه چیز پشت کنند و سال های گذشته را به فراموشی بسپارند."

سعید عبدولی نیز در پاسخ به جزینی در صفحه شخصی خود نوشت: بعضی از مربیان(ثابت)مسافرت های خارجی تیم ملی کشتی فرنگی میان میگن بنای کشتی ایران را ویران نکنیم. آره استاد شما راستشو میگی با این گرونی و بی پولی اگر من هم هر روز پای ثابت مسافرت و مسابقه بودم از همه تمجید و تشکر می‌کردم.

امید نوروزی دیگر طلایی المپیک لندن نیز درباره انتقادها از نحوه انتخاب تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، اظهار کرد: این چرخه پر از ایراد و فرمالیته است و نمی‌تواند عدالت را در انتخاب ملی پوشان اجرا کند. احساس می‌کنم ارائه این چرخه فقط برای راضی کردن اهالی کشتی و مردم است، در حالیکه این چرخه اصلا انتخابی نیست

در این میان هر چند حمید سوریان دیگر طلایی المپیک لندن نیز نقش پررنگی در دفاع از تصمیمات محمد بنا دارد و از جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون کشتی و تیم ملی کشتی فرنگی هم برخوردار است، انتقادی از او صورت نگرفت و حتی قاسم رضایی پیشنهاد داده وی به جای بنا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد!

در شرایطی که شنیده می شود تغییر تابعیت علی ارسلان با برخی هماهنگی‌ها صورت گرفته، باید منتظر ماند و دید سرانجام دعوای لفظی میان شاگردان سابق محمد بنا با او به کجا خواهد رسید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها