دردسر تازه در پرونده میلیچ و استقلال

در پرونده مطالبات هرویه میلیچ، مدیر برنامه‌های این بازیکن کروات نیز درخواست دریافت مطالبات خود را از باشگاه استقلال کرده است.

دردسر تازه در پرونده میلیچ و استقلال
کد خبر: 529968
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۰:۱۸:۳۲

پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. میلیچ از بندهای وجه التزام موجود در قراردادش بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده و علیه استقلال به فیفا شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، میلیچ در شکایتی که به فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهیانه و سالیانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیشتر کند.طبق پیگیری‌های انجام شده، رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار است.

باشگاه استقلال فرصت دارد تا ۱۰ ژانویه (۲۰ دی)، دفاعیات خود را نسبت به شکایت میلیچ به فیفا ارائه کند تا پس از آن تکلیف حکم مطالبات این بازیکن کروات از این باشگاه مشخص شود. تا اینجای کار باشگاه استقلال پس از  شکایت میلیچ، هیچ مذاکره دیگری با این بازیکن نداشته است و قرار است تمام فرایندهای مطالبات این بازیکن توسط فیفا و مراجع ذی‌ربط صورت بگیرد.

طبق پیگیری‌های انجام شده، مورد تازه‌ای در پرونده مطالبات میلیچ کشف شده است که مربوط به ایجنت این بازیکن است. او با توجه به مطالبات این بازیکن، علیه باشگاه استقلال به علت مطالبات خود اقامه دعوی کرده است. گفته می‌شود درخواست مطالبات ایجنت میلیچ، حدود ۴۰ هزار دلار است و باید دید باشگاه استقلال نسبت به مطالبات مدیربرنامه‌های این بازیکن کروات چه خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها