کد خبر: 528859
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۸:۵۷:۲۰
| |

انتقاد توخل از نحوه برگزاری مسابقات در انگلیس:

نگران سلامتی بازیکنان هستیم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی سخت مقابل استون ویلا به نحوه برگزاری مسابقات در انگلیس انتقاد کرد.

نگران سلامتی بازیکنان هستیم
کد خبر: 528859
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۸:۵۷:۲۰

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی مقابل استون ویلا به برتری 3 بر یک رسید و توانست به همراه لیورپول و منچسترسیتی به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

به گزارش فارس، تیم چلسی که در ابتدای فصل مدعی اصلی قهرمانی در انگلیس بود، در هفته‌های گذشته به دلیل کرونایی‌های زیاد و مصدومیت‌های شدید امتیازهای مهمی را از دست داد و صدر را به سیتیزن‌ها تقدیم کرد.

توخل پس از این برد سخت مقابل استون ویلا نیز در این خصوص صحبت کرد و گفت:  لوکاکو در نیمه دوم به زمین آمد و نمایش خیلی خوبی داشت. اصلا ساده نیست که شما پس از یک مصدومیت طولانی مدت بتوانید با کیفیت بالا به میادین برگردید. آن هم با بدنی که لوکاکو داشت و کرونا حالش را خیلی بد کرده بود. با این حال لوکاکو بسیار خوب بازگشت و توانست گل خوبی نیز به ثمر رساند.

وی ادامه داد: وقتی شما لیست بازی را می‌بینید با خود می گویید این 18 نفر ، بازیکنان چلسی هستند و پس این تیم مشکلی ندارد ولی جزئیاتی در این نکته وجود دارد که باید به آن توجه کرد. ما به شدت درگیر سلامتی بازیکنانمان هستیم و ریسک بزرگی می‌کنیم.

توماس توخل اظهار داشت: مثلا کلوم هادسون اودوی که از کرونا بازگشته بود، مجبور شد 90 دقیقه در بازی حضور داشته باشد و این بسیار خطرناک است. من در این هفته‌ها خیلی نگران بازیکنانم هستم. نگران سلامتی و امنیت بازیکنانم و بسیار خواستار رسیدگی به این موضوع هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها