کد خبر: 484158
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۹:۴۲:۰۰
| |

توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال چلسی:

نشان دادیم شایسته برد هستیم / چلسی هیچوقت از حرکت نمی ایستد

سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است تلاش زیاد، داشتن قوای جسمانی خوب، روحیه قوی و عزمی بسیار عامل کسب برد مقابل منچسترسیتی بود.

نشان دادیم شایسته برد هستیم / چلسی هیچوقت از حرکت نمی ایستد
کد خبر: 484158
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۹:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| چلسی در بازی شب گذشته با منچسترسیتی «بازگشت» هیجان انگیزی داشت. آبی پوشان شهر لندن که در این مصاف از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، میهمان منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد بودند، در دقیقه 44 توسط رحیم استرلینگ دروازه خود را بازشده دیدند.

به گزارش فارس، اما در نیمه دوم ابتدا حکیم زیاش در دقیقه 63 برای چلسی گلزنی کرد و بازی را به تعادل کشاند.در دقیقه 2+90 نیز مارکوس آلونسو گل پیروزی را به ثمر رساند.

به این ترتیب چلسی از باخت به بردی شیرین رسید. توماس توخل، سرمربی تیم نیز با خوشحالی بعد از برد تیمش گفت:در نیمه اول تلاش کردیم اما گل خوردیم. در 45 دقیقه دوم بیشتر سعی کردیم و عزم خود را برای رسیدن به گل نشان دادیم.

وی افزود:با آنچه در این نیمه از تیم دیده شد، شایستگی خود را نشان دادیم. ثابت کردیم که شایسته برد بودیم. البته اگر شما می خواهید در ورزشگاه اتحاد برنده باشید و به 3 امتیاز برسید، به کمی خوش شانسی هم نیازدارید که فکر می کنم از این امتیاز بهره مند بودیم. اما همانگونه که گفتم، در نیمه دوم موقعیت های زیادی بوجود آوردیم و شایستگی برد داشتیم.

توخل ادامه داد:هر چه بازی به پایان نزدیک تر شد، بیشتر تلاش کردیم و حمله کردیم. به خصوص در 5 دقیقه آخر عملکردمان فوق العاده بود. فکر می کنم هر لحظه که می گذشت، اعتمادبنفس و کیفیت بیشتر می شد. خوشحالم که برنده این مصاف سخت شدیم. ما بعد از گل اول دست از تلاش برنداشتیم و تا کسب برد کار را ادامه دادیم.

سرمربی آلمانی که اواخر ژانویه به چلسی آمد و جانشین فرانک لمپارد شد، وضعیت قوای جسمانی تیمش را خوب توصیف کرد. او در این مورد اظهار داشت:همین نکته که با ادامه بازی، تلاش مان بیشتر می شد و حملات زیادی را تدارک می دیدیم، به ما می گوید می توانیم روی قوای جسمانی خوب خود حساب کنیم. موردی که در پایان فصل امتیازی بزرگ برای ما محسوب می شود.البته در کنارش می توانیم به روحیه خوب خود اعتماد کنیم و نشان دهیم که چلسی هیچوقت از حرکت بازنمی ماند.

توخل در مورد مصدومیت کریستنسن، مدافعش که از جریان بازی خارج شد، نیز بیان کرد:او چند هفته پیش مصدومیت داشت. امیدوارم که حالا اوضاعش بد نباشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها