دردسر جدید برای پرسپولیس در پرونده اوساگونا

باشگاه پرسپولیس احتمال دارد در پرونده کریستین اوساگونا با دردسر جدیدی مواجه شود.

دردسر جدید برای پرسپولیس در پرونده اوساگونا
کد خبر: 528739
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۴:۱۴:۰۰

در شرایطی که کمتر از یک هفته قبل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل تسویه حساب با گابریل کالدرون باز شده بود، با توجه به شکایت کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای سابق سرخ‌پوشان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل 96 هزار دلاری بسته شده است.

البته ظاهرا پرونده اوساگونا بُعد دیگری هم دارد که در آینده احتمال دارد این باشگاه را با دردسر جدیدی مواجه کند. ظاهرا در زمان عقد قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بندی در قراردادش وجود داشته که طبق آن باشگاه باید 30 هزار دلار هم به عنوان حق ایجنت به کارگزار این بازیکن پرداخت می‌کرد.  پس از دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، مدیران زیر بار پرداخت این مبلغ به مدیربرنامه‌های اوساگونا نرفتند تا او علیه این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند.

مسئولان کمیته وضعیت پس از طرح این شکایت از اوساگونا و مدیربرنامه‌هایش درخواست کردند برخی نواقص این پرونده رفع شود. پس از این درخواست بازیکن نیجریه‌ای ضمن معرفی نماینده‌اش در کشورمان، وکالت‌نامه‌ای را تنظیم کرده و همراه با قرارداد خود با ایجنت بلژیکی‌اش و همچنین مجوز این مدیربرنامه‌ به ایران ایمیل می‌کند تا از این طریق نواقص موجود در پرونده رفع شود. 

با این وجود روز گذشته کمیته وضعیت به نماینده اوساگونا در کشورمان اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و در صورتی که وی خواستار تجدیدنظر درباره حکم است باید با پرداخت سه درصد اصل مبلغ، پرونده را در کمیته استیناف پیگیری کند به همین دلیل مدیربرنامه‌های اوساگونا قصد دارد به جای ادامه پیگیری پرونده از طریق کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مطالبات خود را از طریق فیفا پیگیری کند.

 برای پیگیری این موضوع با مجتبی کاظمی، مدیر برنامه‌های ایرانی اوساگونا تماس گرفت که وی ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: تصمیم گرفته‌ام این پرونده را از طریق فیفا پیگیری کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها