کد خبر: 528040
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۲:۳۶:۴۸
| |

مرتضی کرمانی‌مقدم،پیشکسوت پرسپولیس:

درباره خلیلی زاده باید منافع باشگاه را در نظر گرفت

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازی با ذوب آهن راحت نیست و پرسپولیس نباید به وضعیت ذوب آهن در جدول نگاه کند.

درباره خلیلی زاده باید منافع باشگاه را در نظر گرفت
کد خبر: 528040
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۲:۳۶:۴۸

مرتضی کرمانی‌مقدم  درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: هرچند ذوب آهن در این فصل نتایج خیلی خوبی نگرفته اما پرسپولیس بازی راحتی ندارد. اصلا نباید به وضعیت ذوب آهن در جدول نگاه کرد زیرا همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس و استقلال انگیزه دو برابر دارند و دوندگی‌شان هم دو برابر می‌شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: تارتار همیشه تیم‌های خوبی داشته است. وی سال گذشته در تیم جوان پیکان هم عالی نتیجه گرفت. ذوب آهن هم مثل تیم‌های دیگر این مربی ساختار دفاعی خوبی دارد. اگر پرسپولیس بتواند گل اول را بزند، حریف جلو می‌آید و مشکل حل می‌شود. در این حالت راحت‌تر و بهتر می‌توان کار کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه عنوان کرد: کیفیت بازی بازیکنان تاجیکستانی را ندیده‌ام و هنانوف هم مصدوم شده اما خوبی کار این است که گل‌محمدی در این مسابقه می‌تواند از یکی از آنها استفاده کند. با این وجود پرسپولیس در همه پست‌ها نیاز به بازیکن دارد و با توجه به حضور در چهار جام باید در نیم فصل بازیکن جدید جذب شود. 

کرمانی‌مقدم درخصوص اظهارات مجید صدری درباره اینکه نباید در پرونده شجاع‌خلیل‌زاده با این بازیکن بی‌مهری شود، پاسخ داد: چندان در جریان این قضیه نیستم و نمی‌خواهم نسبت به آن اظهارنظر کنم. شاید بحث‌هایی مثل اینکه خلیل‌زاده امکان دارد یک روزی به پرسپولیس بازگردد وجود دارد که نمی‌خواهند از او شکایت کنند. هرچند این بازیکن برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده اما باید منافع باشگاه را هم در نظر گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها