دیدار تاج و سجادی برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای سرخابی ها

مدیر کل دفتر برنامه برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی از تشکیل جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان و نایب رییس کنفدراسیون آسیا در محل این وزارت‌خانه در خصوص اخذ مجوزحرفه ای شدن باشگاه های ایرانی پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان خبر داد.

دیدار تاج و سجادی برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای سرخابی ها
کد خبر: 528697
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۴:۵۹

علی رغبتی اظهار داشت: صبح امروز در جلسه ای که با حضور دکتر سید حمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در محل وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه ای شدن سه باشگاه ایرانی، پرسپولیس، استقلال و گل گهر با هدف جلوگیری از ضررهای احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی در خصوص جزئیات این نشست گفت: نهاد مسوول در AFC ایراداتی را به پرونده های سه باشگاه ایرانی وارد و به باشگاه‌ها مهلت داده است تا پایان روز دوشنبه در این خصوص مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال و کمیته های مرتبط، مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارخانه فرایند تهیه مستندات آغازشده است.

مدیر کل دفتر برنامه برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون آسیا بود، یادآور شد: در راستای رفع مشکل عنوان شده، بلافاصله مجامع دوباشگاه توسط دولت محترم تفکیک شد. در خصوص واگذاری باشگاه ها از طریق فرابورس نیزک ه فرایند و تشریفات قانونی خاص داشته، مدتهاست این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی سازی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

وی توضیح داد: نهایتا مقرر شد تا اواخربهمن فرایند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شده و مطابق برنامه ریزی انجام شده دنبال شود و برای سایر ایرادها، مدیران دو باشگاه در تلاش هستند و وزارت ورزش وجوانان نیزهرگونه همراهی و حمایت را در این خصوص داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها