کد خبر: 528336
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۱:۵۰
| |

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ پاسخ داد:

چرا کار پرسپولیس و استقلال به دقیقه 90 افتاد؟

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت:‌ درباره استقلال و پرسپولیس اگر در وقت اضافه هم گل بزنیم برنده‌ایم.

چرا کار پرسپولیس و استقلال به دقیقه 90 افتاد؟
کد خبر: 528336
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۱:۵۰

سهیل مهدی پس از اتمام جلسه مسؤولان فدراسیون فوتبال  و مدیران استقلال و پرسپولیس در مورد بررسی احتمال حذف سرخابی‌های پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا و ابطال مجوز حرفه‌ای آنها اظهار داشت: بحث استقلال و پرسپولیس نیست بلکه همه باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای هر تیم ایرانی انجام بدهیم. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خانه همه تیم‌ها است.

به گزارش فارس، وی درباره میزان امیدش برای حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: همیشه تا لحظات آخر امیدوارم هستم.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره دلیل انجام شدن مراحل مربوط به این کار در دقیقه 90، گفت: دقیقه 90 هم جزء وقت قانونی بازی است و اگر گل بزنیم برنده‌ایم. حتی اگر گل طلایی هم بزنیم برنده شده‌ایم.

مهدی در مورد اینکه چند  روز قبل در جلسه‌ای رسمی اعلام شد مجوز حرفه‌ای دو باشگاه صادر شده است پس چرا کار به اینجا کشده است عنوان کرد: اجازه بدهید هر کس حرف زده اظهار نظر کند اما احساس می‌کنم منظورشان این بود مسیر هموار می‌شود تا کمک‌ها برقرار شود. آجورلو و صدری در چهار پنج روز پایانی مهلت ارسال مدارک برای کسب مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها آمدند و خیلی هم تلاش کردند. تحریم‌ها خیلی باشگاه‌های ما را اذیت کرده است. پول زیادی در آسیا و فیفا داریم. مگر یک باشگاه چه قدر درآمد مالی دارد؟ در این دو سال که کرونا آمده بلیت‌فروشی نکرده‌اند که گردش مالی داشته باشند.

وی اضافه کرد:‌ در کنار آن وقتی هوادار روی سکوها نیاید ارزش تبلغیات روی پیراهن‌شان هم پایین می‌آید. با گردش مالی‌شان امور روزمره خود را می‌گذراندند. پول‌شان هم در AFC گیر کرد اما با آن پول می‌توانستند بدهی خود را بدهند.  برخی مواقع به این خاطر کار به دقیقه 90 می‌افتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها