مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی:

استقلال و سپاهان مقابل تیم های دسته دومی

سیزده مسابقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا برگزار می شود و استقلال و سپاهان میزبان حریفان دسته دومی هستند و گل گهرسیرجان هم به مصاف تیم دسته اولی شهرداری آستارا می رود.

استقلال و سپاهان مقابل تیم های دسته دومی
کد خبر: 527404
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۰۹:۰۹:۲۶

سیزده مسابقه از شانزده مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز یکشنبه برگزار می شود. در این روز برخی تیم های دسته اولی به مصاف لیگ برتری ها می روند. استقلال هم به قید قرعه باید مقابل تیم دسته دومی نود ارومیه قرار بگیرد. این نخستین مرحله ای است که تیم‌های لیگ برتری وارد رقابت ها می شوند.

به گزارش فارس، نگاهی به مهم ترین بازی های فردا می اندازیم:

استقلال - نود ارومیه

استقلال که توانست با شکایت به کمیته انضباطی دو امتیاز دیگر از گل گهر سیرجان در لیگ برتر بگیرد در حال حاضر در شرایط مناسب فنی و باشگاهی است. استقلال در اولین گامش در جام حذفی قرعه نسبتا ساده ای دارد. تیم دسته دومی نود ارومیه میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی است. اگر چه جام حذفی جام شگفتی ها است اما با این حال بعید است نود ارومیه بتواند از بس تیم آماده استقلال بربیاید. استقلال می تواند به این بازی به چشم یک بازی دستگرمی و تمرینی خوب نگاه کند.البته در آن سو در تیم حریف مشکلاتی وجود دارد و حتی گفته شد سرمربی این تیم استعفا کرده است اما با وجود این مشکلات بازیکنان نود ارومیه قطعا با انگیزه مضاعفی مقابل آبی پوشان پایتخت قرار می گیرند تا بتوانند توانایی ها خود را نشان بدهند.

سپاهان - شهید اورکی اسلامشهر

در این بازی هم زرد پوشان اصفهانی شانس زیادی برای شکست دادن حریف دسته دومی خود دارند و بازیکنان تیم شهید اورکی هم به دنبال دیده شدن در این مسابقه هستند و می خواهند خود را به عنوان یک تیم شایسته نشان بدهند اما بعید است زور این تیم هم به یکی از بهترین و پرمهره ترین تیم های ایران برسد. سپاهان در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است.

پیکان - قشقایی شیراز

پیکان که در لیگ برتر دو هفته سخت و سنگین را مقابل استقلال و پرسپولیس پشت سرگذاشته می خواهد در این دیدار مقابل قشقایی دسته اولی به یک برد روحیه بخش برسد اما قشقایی را نمی توان از پیش بازنده دانست. تیمی که در لیگ دسته اول در رده دوم جدول قرار گرفته است. بنابراین شاگردان مجتبی حسینی اگر مقابل قشقایی غفلت کنند ممکن است اسیر شگفتی شوند.

گل گهرسیرجان - شهرداری آستارا

گل گهر بعد از شکست خانگی مقابل فولاد خوزستان و کسر چندین امتیاز به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز گابنی حال و روز خوشی ندارد ولی این باعث نمی شود که شاگردان قلعه نویی بخواهند جام حذفی را دستکم بگیرند. شهرداری آستارا که فرشاد پیوس هدایتش را برعهده دارد میهمان سیرجانی هاست. تقابل فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس با امیر قلعه نویی هافبک اسبق استقلال در نوع خود جالب و دیدنی خواهد بود هرچند که بعید است شهرداری آستارا توان بردن گل گهر پر مهره را داشته باشد.

آلومینیوم اراک - فجرشهیدسپاسی

یکی از سخت ترین قرعه ها نصیب این دو تیم لیگ برتری شده و یکی باید از جام در مرحله اول خداحافظی کند. آلومینیوم در لیگ برتر فراتر از انتظار نتیجه گرفته و فجر هم همان تیم خوب و جوان و شایسته است. 

صنعت نفت آبادان - شمس آذر قزوین

شاگردن منصوریان مقابل تیم تازه وارد لیگ یکی قرار می گیرند. نتایج نفت آبادان به هیچ عنوان در لیگ برتر مورد پسند هواداران تیم نفت نیست با این حال آنها در اخرین بازی لیگ توانستند در ثانیه های پایانی پدیده را شکست بدهند و حالا باید در جام حذفی تیم دسته اولی را شکست بدهند.

آرمان گهر - نساجی

نساجی مازندران لیگ برتری میهمان آرمان گهر است.شاید لیگ یکی ها قرار است خیلی جام حذفی را جدی نگیرند با این حال نساجی نمی تواند خود را مقابل آرمان گهر از پیش برنده بداند.ذوب آهن اصفهان هم به مصاف تیم دسته اولی رایکا خواهد رفت.

برنامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

یکشنبه ۲۸ آذر

* آرمان گهر سیرجان- نساجی مازندران - ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

* پدیده مشهد-استقلال ملاثانی- ساعت ۱۴:۴۵- ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

* ذوب آهن اصفهان- رایکا بابل- ساعت ۱۵- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

* صنعت نفت آبادان-شمس آذر قزوین- ساعت ۱۵- ورزشگاه تختی آبادان

* ماشین سازی تبریز-مس کرمان- ساعت ۱۵- ورزشگاه یادگار امام تبریز

* پیکان تهران-قشقایی شیراز- ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

* آلومینیوم اراک-فجر شهید سپاسی شیراز- ساعت ۱۴- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

* خیبر خرم آباد- مس شهر بابک - ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه تختی خرم آباد

* شاهین شهرداری بوشهر- نفت مسجد سلیمان- ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

* گل گهر سیرجان- شهرداری آستارا- ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان

* استقلال- نود ارومیه- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

* فولاد مبارکه سپاهان-شهید اورکی اسلامشهر- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

* فولاد خوزستان-شهرداری نوشهر- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

دوشنبه ۲۹ آذر

* خلیج فارس ماهشهر- هوادار تهران- ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه شهدا ماهشهر

* تراکتور تبریز- مس رفسنجان- ساعت ۱۵- ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز

* پرسپولیس – ویستا توربین تهران - ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها