سیدجلال حسینی،کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس:

می‌توانستیم استقلال را ببریم/ به همه مدیران کمک می‌شود به جز مدیر پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم برنده دربی باشیم اما شرایط طوری رقم خورد که بازی مساوی شد.

می‌توانستیم استقلال را ببریم/ به همه مدیران کمک می‌شود به جز مدیر پرسپولیس
کد خبر: 525239
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۸:۰۲:۵۸

اعتمادآنلاین| سیدجلال حسینی پس از پایان دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم اما شرایط طوری رقم خورد که بازی مساوی شد.

به گزارش فارس،مدافع پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند برای تیم بازی کند، گفت:‌ روز به روز بهتر می‌شوم. هم زانویم درد می‌کرد و هم کمی سرما خورده بودم. ان‌شاءالله از این هفته به تیم اضافه می‌شوم.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارد بازی انجام شده جذاب و تماشاگرپسند نبود، عنوان کرد:‌ متأسفانه عده‌ای حرف می‌زنند و قبل از بازی آن را حساس می‌کنند. آنقدر فشار را زیاد می‌کنند که بازیکنان نمی‌توانند خودشان باشند. اما باز هم روی هم رفته بد نبود جای تماشاگران خالی است و امیدواریم هرچه زودتر برگردند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه قبل از دربی 15درصد از حقوق بازیکنان به حساب آنها واریز شد، بیان داشت: با تلاش مجید صدری 15درصد قراردادها پرداخت شد. امیدوارم به او کمک شود. متأسفانه به همه مدیران به جز مدیر پرسپولیس کمک می‌شود.

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس به 2 امتیازی صدر جدول رسیده است، گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از چند سال موفقیت و رفتن برخی بازیکنان شرایط هر سال برای ما سخت می‌شود و فرق می‌کند اما بچه‌ها روز به روز تلاش می‌کنند تا بازی‌های بهتر و قوی‌تری را انجام بدهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها