اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی کشورمان:

ایران سزاوار حضور در جام جهانی است/ طارمی بهترین بازیکن پورتو محسوب می شود

سرمربی تیم ملی کشورمان در مصاحبه با سایت کروات‌ در خصوص شرایط و قدرت تیم ملی صحبت کرد.

ایران سزاوار حضور در جام جهانی است/ طارمی بهترین بازیکن پورتو محسوب می شود
کد خبر: 523146
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر لبنان و سوریه در آستانه صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت و می‌خواهد برای سومین بار متوالی راهی بزرگترین رقابت‌ فوتبال شود. در همین خصوص سایت hrt مصاحبه‌ای با سرمربی کشورمان انجام داد و در خصوص شرایط تیم ملی از او سوالاتی را پرسید.

به گزارش فارس،اسکوچیچ گفت: مزیتی که من داشتم، این بود که من تیم ملی ایران را می‌شناختم. می‌دانستم روحیه بازیکنان ایران به چه شکل است. شرایط برای من کاملا روشن بود و به همین دلیل رسیدن به وظیفه‌ام ساده‌تر شد.

تیم ملی کشورمان با اسکوچیچ در 13 بازی به 12 برد و یک تساوی رسیده و هنوز شکستی را تجربه نکرده است. این سایت نوشت:سرمربیان کروات زیادی تاکنون هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفتند و اسکوچیچ، پس از ایوویچ، بلازوویچ، استانکو و برانکو ایوانکوویچ، پنجمین مربی کروات تاریخ ایران به شمار می‌رود.

سرمربی کشورمان گفت: آنها عاشق فوتبال کرواسی هستند و کروات‌ها را خیلی دوست دارند. ایرانی‌ها واقعا سبک کار و تلاش ما را دوست دارند و به نظرم متوجه شدند که حرفه‌ای کار می‌کنیم و یک کشور کوچک مثل کرواسی هم می‌تواند چنین اتفاق ورزشی خوبی خلق کند.

وی در خصوص رنکینگ تیم ملی کشورمان و قرار گرفتن در رده بیست و دوم دنیا گفت: این نتیجه تلاش ما است. ما مربیان دیگری نیز اینجا داریم. دستیاران من به نام «ملادن زگانیر» و «ماریو تات» به من کمک می‌کنند و ما تیم خوبی داریم.

سایت hrt در خصوص بازیکنان تیم ملی کشورمان نیز صحبت کرد و نوشت که ایران بازیکنانی در تیم‌های اروپایی دارند که در حال حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در این خصوص گفت: آزمون برای زنیت بازی می‌کند و به مدت 3 سال توانست به آقای گلی لیگ این کشور دست پیدا کند. ایران طارمی را هم دارد که بهترین بازیکن پورتو است. ما جهانبخش هم را داریم که برای فاینورد هلند بازی می‌کند. تیم ملی ایران، تیمی بالانس و قدرتمند است و مشخصاً در کنار ژاپن، استرالیا و کره جنوبی سزاوار این است که دنیا آن را مشاهده کند و سزاوار این است که در جام جهانی حضور پیدا کند و مُبلغ فوتبال آسیا باشد.

سایت hrt نوشت که پس از زلاتکو دالیچ که با تیم ملی کرواسی توانست به صورت مستقیم راهی جام جهانی شود، تیم ملی ایران نیز با دراگان اسکوچیچ در یک قدمی حضور در قطر قرار گرفته و می‌خواهد دوباره در این رقابت حاضر شود. این سایت گزارش خود را با عنوان «ایرانی‌ها تلاش و کیفیت مربیان کروات‌ را متوجه‌شدند» منتشر کرد.

در انتها این سایت ورزشی کروات نوشت که شاید تیم ملی ایران و کرواسی در جام جهانی با هم برخورد کنند و این امکان وجود دارد تا دوباره اسکوچیچ با دالیچ رقابت کند. پیشتر در سال 2006 در جام حذفی کرواسی، این 2 مربی در قامت سرمربیان تیمی دیگر با هم مبارزه کردند که اسکوچیچ برنده آن بازی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها