کد خبر: 513723
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تقلب پوگبا از روی دست امباپه/ مادرید، خانه بازیکنان بدون قرارداد

در حالی که اهالی فوتبال در انتظار انتقال امباپه و هالند به رئال مادرید هستند، روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا از حضور پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در این تیم خبر داده است.

تقلب پوگبا از روی دست امباپه/ مادرید، خانه بازیکنان بدون قرارداد
کد خبر: 513723
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که اهالی فوتبال در انتظار انتقال امباپه و هالند به رئال مادرید هستند، روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا از حضور پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در این تیم خبر داده است.

این روزنامه اسپانیایی در گزارشی نوشته سران رئال مادرید در تلاش‌اند تا پوگبای 28ساله را به مادرید بیاورند و به احتمال زیاد هم این انتقال در تابستان 2022 رقم خواهد خورد. این در حالی است که قرارداد پوگبا در ژوئن 2022 به پایان می‌رسد و این احتمال می‌رود که پوگبا به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید شود. طبق ادعای موندو، پوگبا قصد دارد قراردادش را با یونایتد تمدید نکند و از فرمول کیلیان امباپه، بازیکن جوان پاری سن ژرمن، استفاده کند.

این روزها اخبار حضور پوگبا در رئال مادرید هر روز بیشتر از قبل به گوش می‌رسد و برخی از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی تا آنجا پیش رفته‌اند که انتقال پوگبا به مادرید را قطعی تلقی کرده‌اند. این رسانه‌ها در گزارش‌های مختلف مدعی شده‌اند هدف اصلی پوگبا رئال مادرید است و حتی حاضر نیست به پیشنهاد تیم‌هایی چون یوونتوس و پاری سن ژرمن فکر کند.

پوگبا

منچستر به دنبال تمدید قرارداد پوگبا

شایعه جدایی پوگبا از یونایتد باعث شده مدیران این باشگاه لیگ برتری برای تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی دست‌به‌کار شوند. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اروپایی از احتمال فروش پوگبا در نقل و انتقالات زمستانی خبر داده‌اند. البته یونایتد در صورتی پوگبا را به فروش می‌رساند که این بازیکن قراردادش را تمدید نکند. در این صورت شانس حضور پوگبا در مادرید پایین می‌آید چراکه یونایتد می‌تواند پوگبا را با مبلغی مناسب به فروش برساند و رئال مادرید هم که تمام توان خودش را صرف خرید امباپه جوان کرده علاقه ندارد مبلغ زیادی برای خرید پوگبا هزینه کند.

مدیر برنامه پوگبا

مینو رایولا، مدیری که 2 بازیکن مهم دارد

اگر رئال مادرید بخواهد پوگبا را به خدمت بگیرد، باید با مینو رایولا مدیر برنامه این بازیکن وارد مذاکره شود؛ کسی که به غیر از پوگبا، مدیر برنامه ارلینگ هالند نروژی نیز هست. این بازیکنی توجه رئال مادرید و چند باشگاه دیگر اروپایی را جلب کرده، اما رسانه‌های اروپایی احتمال حضور هالند در رئال مادرید را بیشتر می‌دانند. هرچند در گذشته مدیران مادرید رابطه خوبی با رایولا نداشتند اما اکنون اوضاع تغییر کرده و به احتمال زیاد این مدیر برنامه در تابستان آینده سفرهای زیادی به مادرید خواهد کرد، سفرهایی که می‌تواند دنیای فوتبال را تکان دهد.

پوگبا

بازیکن مورد علاقه زیدان سفیدپوش می‌شود؟

پوگبا در چند سال گذشته همیشه گزینه رئال مادرید بوده است. پوگبا هافبک مورد علاقه زیدان بود و از روزی که دوباره هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت خواستار جذب او بود. این مربی فرانسوی در هر پنجره نقل و انتقالاتی از مدیران رئال می‌خواست تا پوگبا را به لالیگا بیاورند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. اکنون اما شرایط برای پوگبا و رئال کمی متفاوت شده است. با احتمال آزاد شدن این بازیکن در ژوئن 2022، ورود پوگبا به برنابئو دیگر چندان غیرممکن به نظر نمی‌رسد. حالا همه مطمئن‌اند که رویای بزرگ هافبک تیم ملی فرانسه بازی در رئال مادرید است و به همین دلیل او تمام پیشنهادهای منچستریونایتد را رد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها