کد خبر: 510826
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۲:۲۹:۴۸
| |

تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به توکیو:

برای حضور در پارالمپیک 4 سال سختی کشیده‌ام

تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو 4 سال سختی کشیدم و شرایط سختی را تحمل کرده ام.

برای حضور در پارالمپیک 4 سال سختی کشیده‌ام
کد خبر: 510826
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۲:۲۹:۴۸

اعتمادآنلاین| مهدی محمدی درباره وضعیت تمریناتش برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: از 12 مرداد تمرینات پیست و جاده را در ورزشگاه آزادی آغاز کرده ام به طوری که صبح ها روزی 3 ساعت در جاده و بعدازظهرها در پیست رکاپ می زنم تا در شرایط خوبی عازم توکیو شوم.

به گزارش ایسنا، وی زمان اعزام خود به بازیهای پارالمپیک را روز جمعه 29 مرداد عنوان کرد و افزود: رقابتم در توکیو از پنجم شهریور در پیست آغاز می شود و سپس 9 شهریور در تایم تریل انفرادی و 12 شهریور در ماده استقامت رقابت خواهم کرد.

تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به توکیو در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی از مسابقات دارید، خاطرنشان کرد: چون اولین تجربه حضورم در پارالمپیک است و شناخت زیادی از حریفان پارالمپیکی ندارم، هدفم کسب تجربه و حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی 2022 چین است. البته تلاش خواهم کرد در هر سه ماده به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

محمدی در پایان پیرامون این پرسش که آیا استرسی برای شرکت در پارالمپیک ندارید، گفت: برای حضور در پارالمپیک 4 سال است سختی های زیادی را تحمل کرده ام و در بدترین شرایط تمرینات خود را انجام داده ام تا مسافر توکیو شوم. البته تا زمانی که سوار هواپیما نشوم باور نمی کنم که به عنوان تنها نماینده ایران در دوچرخه سواری عازم این رقابت‌ها می شوم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها