کد خبر: 504390
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۴۳:۰۸
| |

تیم منتخب یورو 2020 در قبضه ایتالیایی‌ها/ یوفا رونالدو را انتخاب نکرد

اتحادیه فوتبال اروپا 11 بازیکن برتر جام شانزدهم را در قالب تیم منتخب یورو 2020 معرفی کرد که نیمی از بازیکنان این تیم از قهرمان رقابت‌ها هستند.

تیم منتخب یورو 2020 در قبضه ایتالیایی‌ها/ یوفا رونالدو را انتخاب نکرد
کد خبر: 504390
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۴۳:۰۸

اعتمادآنلاین| در حالی که روز گذشته (دوشنبه) برخی منابع خبری در اروپا اقدام به اعلام نفرات تیم منتخب یورو 2020 کردند و آن را منتسب به کمیته فنی یوفا دانستند، اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعضای تیم منتخب جام شانزدهم را معرفی کرد که 5 تن از 11 بازیکن این تیم از تیم ملی ایتالیا قهرمان رقابت‌ها هستند. بعد از ایتالیا، انگلیس دیگر تیم فینالیست با 3 بازیکن بیشترین نماینده را در تیم منتخب جام دارد.

به گزارش تسنیم، دروازه‌بان تیم منتخب کسی نیست جان‌لوئیجی دوناروما، سنگربان تیم ملی ایتالیا که جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را هم گرفت. در خط دفاعی تیم منتخب کایل واکر دفاع وسط انگلیس و لئوناردو بونوچی مدافع میانی ایتالیا قرار دارند، لئوناردو اسپیناتزولا دفاع چپ ایتالیا و هری مگوایر از انگلیس هم به عنوان دفاع راست انتخاب شده‌اند.

در خط میانی پیر امیل هویبرگ از تیم ملی دانمارک یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی که مغلوب انگلیس شد، به همراه جورجینیو از ایتالیا و پدری، هافبک تیم ملی اسپانیا که به عنوان بهترین بازیکن جوان جام هم معرفی شد، قرار دارند.

در نهایت خط حمله تیم منتخب یورو 2020 را هم فدریکو کیه‌زا بال تیم ملی ایتالیا، رحیم استرلینگ بال چپ تیم ملی انگلیس و روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلژیک تشکیل داده‌اند. به این ترتیب برخلاف تیم منتخب قبلی که به یوفا نسبت داده می‌شد، در این تیم نه از کریستیانو رونالدو، آقای گل یورو و نه از پاتریک شیک دومین گلزن برتر جام در تیم منتخب خبری نیست.

تیم منتخب یورو

اعضای کادر فنی یوفا که تیم منتخب یورو 2020 را انتخاب کردند عبارتند از: پاکی بونر، استبان کامبیاسو، فابیو کاپلو، کازمین کنترا، کورنی دیاکره، ژان فرانسوا دومرگه، دوشان فیتزل، اشتفان فروند، فرانس هوئک، آیتور کارانکا، رابی کین، جین ملندز،‌دیوید مویس، میکسو پاتلاینن، پیتر رودباک و ویلی روتن‌اشتاینر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها