کد خبر: 503612
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۳:۲۶:۲۶
| |

توصیه مدال نقره المپیک به کشتی‌گیران چه بود؟

علیرضا رضایی کشتی‌گیر سابق کشورمان امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد.

توصیه مدال نقره المپیک به کشتی‌گیران چه بود؟
کد خبر: 503612
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۳:۲۶:۲۶

اعتمادآنلاین| علیرضا رضایی کشتی‌گیر سابق کشورمان که مدال المپیک را نیز در کارنامه دارد امروز در تمرین تیم ملی کشتی آزاد حضور پیدا کرد.

به گزارش فارس،وی در این خصوص اظهار داشت: با دعوتی که دوستان در فدراسیون کشتی از من داشتند تصمیم گرفتم امروز به دیدن بچه‌ها بیایم و من هم با دیدن آنها روحیه خوبی گرفتم شرایط خوبی فراهم شده است.

رضایی افزود: به عنوان یک کشتی گیر و مربی فکر می‌کردم حرفها و تجربیاتی داشته باشم که به درد کشتی‌گیران بخورد. خوشبختانه همه آنها سرحال و چشم امید مردم ما هستند. کشتی همیشه همیشه باعث افتخار بوده و امیدوارم آنها با بهترین نتایج از المپیک برگردند.

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن درباره اینکه با توجه به حضورتان در المپیک چه نکاتی لازم است به کشتی‌گیران اعزامی به بازی‌های توکیو گفته شود، یادآور شد: بچه‌ها باید به خودباوری برسند و با تصویرسازی موفقیت را در خودشان ببینند. آنها باید خودشان را قبول داشته و به مربیان ایمان بیاورند.

رضایی با اشاره به اینکه المپیک و مسابقات جهانی تفاوت زیادی با هم ندارند تصریح کرد: در المپیک حریفان آماده‌تر و با انگیزه‌تر هستند، بچه‌های ما هم به همین شکل هستند. آنها در مسابقات مختلف شرکت کرده و تجربه دارند، باید بدانند چیزی از حریفان کم ندارند. من همه این صحبت‌ها را با آنها مطرح کردم. فضای لطیفی را در تمرینات دیدم، امیدوارم که نتایج خوبی در المپیک کسب شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها