کد خبر: 500961
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بازیکنان لیگ زنان عربستان چگونه به مرخصی زایمان می‌روند؟

تیم‌های حرفه‌ای حاضر در لیگ زنان عربستان می‌توانند براساس تعدیل‌های انجام گرفته، در صورت خروج یکی از بازیکنان به دلیل مرخصی زایمان یک جایگزین موقت به لیست خود اضافه کنند.

بازیکنان لیگ زنان عربستان چگونه به مرخصی زایمان می‌روند؟
کد خبر: 500961
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال عربستان با تعدیل انجام گرفته در قوانین لیگ حرفه‌ای زنان این کشور برای فصل 2022ـ2021 موافقت کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، تیم‌های حرفه‌ای حاضر در لیگ زنان عربستان می‌توانند براساس تعدیل‌های انجام گرفته، در صورت خروج یکی از بازیکنان به دلیل مرخصی زایمان یک جایگزین موقت به لیست خود اضافه کنند. بر همین اساس قرارداد بازیکن جدید از زمان آغاز مرخصی زایمان بازیکن قبلی تا روز بازگشت وی از مرخصی زایمان ثبت می‌شود مگر آن‌که توافق دیگری بین دوطرف انجام شود.

به نوشته الامارات الیوم، فدراسیون فوتبال عربستان تیم‌های لیگ حرفه‌ای زنان این کشور را ملزم کرد به تمامی بازیکنانی که از مرخصی زایمان استفاده می‌کنند، حداقل دو سوم حقوق مبلغ قرارداد را در طول مرخصی پرداخت کرده و در زمان بازگشت به میدان نیز شرایط آمادگی جسمانی آنها را جهت حضور در مسابقات مدنظر قرار دهد.

در بند 38 این آیین‌نامه تاکید شده است هیچ یک از تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای حق اضافه کردن بندهایی همچون جلوگیری از باردار شدن بازیکن در زمان قرارداد را نداشته و نمی‌توانند بازیکن را از حق مرخصی و دیگر مزایای مرخصی زایمان محروم کنند.

همچنین در یکی دیگر از بندهای این آیین‌نامه تاکید شده است باشگاه‌ها باید زمان تمرین را به نحوی برنامه‌ریزی کنند که زنان بتوانند به فرزندان خود در زمان مناسب شیر بدهند یا فرصتی در تمرینات به این امر اختصاص پیدا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها