کد خبر: 499594
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۵:۲۳:۴۳
| |

نماینده ایران در آستانه ورود به مسابقات جهانی کراسفیت

نماینده کراسفیت کشورمان در مسابقات آنلاین انتخابی نفرات برتر آسیا با کسب عنوان پنجمی، به دیدار شانس مجدد رقابت های جهانی راه یافت.

نماینده ایران در آستانه ورود به مسابقات جهانی کراسفیت
کد خبر: 499594
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۵:۲۳:۴۳

اعتمادآنلاین| مرتضی صداقت نماینده کشورمان که به مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه رقابتهای جهانی کراسفیت (کراسفیت گیمز) راه یافته بود، با کسب عنوان پنجمی به دیدار شانس مجدد راه یافت. وی در این دیدار که 3 روز و به صورت آنلاین برگزار می شد، توانست در شش رویداد سنگین و در رقابت با حریفان قدرتمند خود از آسیا و روسیه با کسب عنوان پنجمی، شانس کسب جواز حضور در کرسفیت گیمز را همچنان داشته باشد. نفرات اول و دوم این رقابتها که روس بودند، سهمیه مستقیم کراسفیت گیمز‌ را کسب کردند.

به گزارش فارس، در مرحله اول، در بخش مردان 8100 ورزشکار طی ماه های اسفند و فروردین گذشته به صورت آنلاین در 4 مرحله باهم رقابت کردند که 250 ورزشکار از کشورمان نیز در آن حضور داشتند.

پس از اتمام دور اول، مرتضی صداقت برای بار دوم به عنوان قهرمان و فیت ترین مرد ایران از طرف کمپانی کراسفیت معرفی شد و‌ با رنک 14 آسیا به جمع 30 نفر برتر قاره آسیا (به اضافه روسیه) راه یافت تا برای کسب سهمیه ورود به مسابقات جهانی کراس فیت تلاش کند.

دور دوم (یک چهارم نهایی) بلافاصله بعد از 10 روز به صورت آنلاین برگزار شد که 18 ورزشکار از کشورمان سهمیه حضور در این مرحله را کسب کرده بودند. این رقابت بین 10 درصد برتر آسیا یعنی 810 نفر بالای رنکینگ‌ در 5 مرحله سنگین تر و طاقت فرسا تر در طی 3 روز انجام شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها