کد خبر: 499486
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

در واکنش به نگرانی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان

طباطبایی: کشورها حاضر به برگزاری بازی‌ دوستانه ‌نشدند

رییس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: برای تیم بسکتبال جوانان بازی دوستانه در نظر داشتیم اما کشورها حاضر به برگزاری این مسابقات نشدند.

طباطبایی: کشورها حاضر به برگزاری بازی‌ دوستانه ‌نشدند
کد خبر: 499486
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال که در پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال جوانان و برای امضای پیراهن وارد سالن کنفرانس شد، درباره شرایط تیم جوانان گفت: خوشبختانه این دوره تیم‌ خوبی داریم و ‌کسب سهمیه ‌جام‌جهانی جوانان هدف گذاری فدراسیون بود که به انجام رسید. امیدوارم با این شرایط روحی مناسب تیم، نتایج خوبی هم‌ کسب شود.

به‌ گزارش ایسنا،او ادامه داد: با این‌ وضعیتی که به‌خاطر کرونا در جهان وجود دارد برنامه‌های فدراسیون یک‌ مقدار با کندی پیش رفت اما در پنج‌ ماه ‌گذشته‌ توانستیم شرایط بهتری ایجاد کنیم که تیم خوبی راهی مسابقات شود.

رییس فدراسیون بسکتبال درباره نگرانی نوری به‌خاطر نبود بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی نیز گفت: به هر حال شرایط کرونایی کار را سخت کرده بود و خوشبختانه ‌ما بازی دوستانه با تیم‌ ملی بزرگسالان داشتیم. برای بازی با تیم‌های خارجی به‌خاطر شرایط کشور خودمان و جهان ‌نتوانستم بازی تدارکاتی برگزار کنیم چون می‌ترسیدیم در بازی غیررسمی بازیکنان‌ مبتلا شوند.

او تاکید کرد: با چند کشور هم رایزنی کردیم اما سلامت بازیکنان را تضمین نکردند. اسپانیا قبول کرد که در روزهای پایانی گفت سلامتی بازیکنان را نمی‌تواند تضمین کند.

طباطبایی درباره آخرین وضعیت تیم‌ بزرگسالان نیز توضیح داد: تیم بزرگسالان در ژاپن است و چهار بازی تدارکاتی با این تیم داشت که یک بازی دیگر باقی مانده است. سپس دو بازی با اسپانیا خواهیم داشت و بعد به توکیو اعزام می‌شویم. به نظرم اردوها با توجه به وضعیت کرونا شرایط خوبی داشتند و می‌شود با آمادگی کامل اعزام شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها