فرشاد پیوس،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

این قهرمانی‌ها برای پرسپولیس عادی شده/ نویدکیا آینده‌دار است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همدلی رمز موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت است.

این قهرمانی‌ها برای پرسپولیس عادی شده/ نویدکیا آینده‌دار است
کد خبر: 497666
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد پیوس درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام اظهار کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و این روزها با عملکرد خوبش دل هواداران را شاد می‌کند. این تیم در خطوط مختلف بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارند. بازیکنان پرسپولیس دیگر قهرمانی‌های اینچنینی برایشان عادی شده و آن‌ها الان به دنبال قهرمانی در آسیا هستند. این قهرمانی که دیشب هم به دست آمد حق پرسپولیس بود چون برایش زحمت کشیده بودند و در بازی برابر تراکتور هم نشان دادند که برتر از حریف هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازی برابر تراکتور پرسپولیس از نظر فنی عملکرد خیلی خوبی داشت، فوتبال شناور که متکی به استفاده از تمام فضاهای زمین است ویژگی اصلی بازی پرسپولیس است. برابر تراکتور هم با همین شیوه پرسپولیس به خوبی بر حریف تسلط داشت. با وجود اینکه برخی بازیکنان تیم در اردوی تیم ملی بودند و خسته به تهران رسیده‌اند اما با این حال آنقدر بازیکن خوب در پرسپولیس وجود دارد که کادر فنی دستش باز باشد و بتواند بهترین نفرات را به زمین بفرستد. نیمکت خوب برای هر تیمی یک نعمت است که پرسپولیس از آن بهره می برد.

پیوس همچنین گفت: در پرسپولیس همدلی رمز اصلی موفقیت است چه در بین هواداران، چه کادر فنی و چه بازیکنان همه همدل هستند تا تیم نتیجه بگیرد و قهرمانی‌های پی در پی به دست بیاورد. همین همدلی در پرسپولیس حرف اول را می زند. در کنار این مسئله فوتبال تاکتیکی بسیار خوب که بر پایه حفظ توپ انجام می‌شود باعث شده هیچ تیمی برابر پرسپولیس موفق نباشد و تیم ما بتواند بر رقبا تسلط داشته باشد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ و رقابتش با سپاهان هم گفت: من برنامه‌های بازی‌های پیش روی پرسپولیس را دیدم و واقعا این بازی ها سخت هستند اما آقای گل محمدی کارش را به خوبی بلد است و می داند. از بازیکنان تیمش چگونه بازی بگیرد. قطعا از مهره‌هایی استفاده می‌کند که در هر بازی با آمادگی کامل بازی کنند. البته سپاهان هم رقیب قدرتمندی است و شانه به شانه پرسپولیس پیش می آید. سپاهان هم تیم بسیار خوبی است که از مربی جوان و خوبی مثل نویدکیا بهره می‌برد. قطعا نویدکیا از مربیان آینده دار فوتبال ایران است. با این حال من فکر می‌کنم پرسپولیس با ادامه همین روند می‌تواند در لیگ هم به قهرمانی برسد. این جام‌ها دیگر برای ما عادی شده و ما فقط از این به بعد به قهرمانی آسیا فکر می‌کنیم چرا که می‌توانیم در آسیا هم قهرمان شویم. پرسپولیس با اتکا به تلاش بازیکنان و کادر فنی‌اش به اهداف خود یک به یک می‌رسد که این موضوع باعث خوشحالی هواداران شده است. هواداران سرمایه اصلی این تیم هستند که در سخت‌ترین شرایط به تیم کمک می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها