کد خبر: 490997
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۹:۰۰:۱۸
| |

نامزد انتخابات تیراندازی:

نمی‌خواهند مخالفان دادگر در انتخابات باشند/ ورزش کشور فدای سیاست شده

نامزد انتخابات تیراندازی گفت: برخی نمی‌خواهند مخالف رئیس فدراسیون در انتخابات حضور داشته باشد.

نمی‌خواهند مخالفان دادگر در انتخابات باشند/ ورزش کشور فدای سیاست شده
کد خبر: 490997
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۹:۰۰:۱۸

اعتمادآنلاین| کبری غیاثی در خصوص عدم تایید صلاحیت برای انتخابات فدراسیون تیراندازی، اظهارداشت: باتوجه به جو حاکمی که بر ورزش کشور وجود دارد و حمایت برخی مسئولان از رئیس فدراسیون تیراندازی، همانطور که پیش بینی می‌شد، این افراد حتی نمی‌خواهند یک مخالف آقای دادگر در مجمع حضور یابد.

به گزارش فارس، رئیس سابق هیات تیراندازی ایلام ادامه داد: تنها کاندیدای رقیب در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی بودم اما به بهانه واهی مرا از دور حذف کردند و باعث عدم ورود من به مجمع شدند؛ حتی بحث ایثارگری من را نیز زیر سوال می‌برند. در حالی که ما در استان ایلام در زمان جنگ زیر بمباران و موشک بودیم و مرزداری، خدمات، پشتیبانی و حضور در جبهه و جنگ را انجام می‌دادیم.

غیاثی با انتقاد از اینکه رزومه ایثارگری‌اش زیر سوال رفته، تصریح کرد: این آقایان که مخالف ایثارگری بنده هستند، رزومه خود را اعلام کنند که با چه رزومه ایثارگری مسئولیت‌های بالای وزارت را گرفته‌اند و برای ما تعیین تکلیف می‌کنند؟ شما که تمام قد از دادگر حمایت می‌کنید، اگر او هم پیروز انتخابات شود، آیا وجدان شما قبول می‌کند که با آرامش و آسوده بخوابید؟

وی عنوان کرد: این دولت‌ها یکی پس از دیگری آمده و رفته‌اند و آن چیزی که در اذهان مردم به یادگار می‌ماند، اخلاق ورزشی و عدم سیاست زدگی در زمان مسئولیت افراد است. در استان ایلام بر همگان و فعالان ورزش تیراندازی روشن است که اینقدر سطح معاونین وزیر ورزش کوچک شده که برای تغییر یک هیات تیراندازی موفق در استان دخالت می‌کنند، به مدیر کل استان فشار می‌آورند و تهدید به برکناری می‌کنند.

رئیس سابق هیات ایلام با اشاره به اقداماتی که علیه وی صورت گرفته، یادآور شد: همین افراد با بی عدالتی و تلاش جهت حذف من اقدام می‌کنند و حتی مجامع را بر خلاف ده‌ها مجمع دیگر که سرپرست تعیین کرده، انتخابات را برگزار کردند. حالا می‌خواهند انتخابات این فدراسیون را بدون رعایت تشریفات عرفی که طی این سه سال انجام داده‌اند، برگزار کنند.

غیاثی با بیان اینکه اعتراض خود را در نامه‌ای رسمی اعلام خواهد کرد، گفت: من اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام خواهم کرد و در این مصاحبه نیز جهت روشن کردن افکار عمومی از ظلم و بی عدالتی که به من و استان شهیدپرور و مرزی ایلام در مجمع انتصابی استان و کاندیداتوری فدراسیون با رزمه جهانی شده، همگان را آگاه می‌کنم تا در تاریخ بماند که چگونه ورزش کشور فدای سیاست شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها