رونالد کومان در بیمارستان بستری شد

کار سرمربی بارسلونا به دلیل فشار عصبی به بیمارستان کشیده شد.

رونالد کومان در بیمارستان بستری شد
کد خبر: 490343
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۹:۲۹:۲۵

اعتمادآنلاین| سرمربی هلندی بارسلونا که فصل قبل نتایج خوبی با این تیم کسب نکرد، پنجشنبه شب دچار حمله عصبی شد و به همین دلیل مجبور شد برای انجام ارزیابی پزشکی در بیمارستان حضور یابد. او یک هفته پرتنش و استرس‌زا را سپری کرد و اخبار زیادی درباره احتمال اخراج او از این تیم و اختلاف با مسی شنیده شد.

به گزارش ایسنا ، البته در آخرین گزارش ها از شرایط رونالد کومان گفته شده است که همه چیز به وضوح خوب است و به نظر می رسد که این یک اتفاق بدون سابقه قبلی رخ داده است بنابراین مربی در شرایط کاری کامل خواهد بود و به زودی نیز مرخص می شود. این حمله اضطرابی و مراجعه به بیمارستان یک سال پس از حمله قلبی کومان رخ داده است.

چند روز پیش کومان در نیوکمپ حضور یافت و با خوان لاپورتا رئیس باشگاه دیدار کرد و گفته شده که سران بارسلونا از عملکرد این مربی راضی نیستند ولی می خواهند او یک فصل دیگر نیز در بارسلونا بماند. البته بارسلونا قصد دارد فرصت یک هفته ای به رونالد کومان بدهد و بعد از یک هفته تصمیم نهایی را درباره او بگیرد.

بارسلونا برای اولین بار در بیش از یک دهه اخیر، در بین دو تیم اول جدول رده بندی لالیگا قرار گرفت و فصل را با حضور در رده سوم به پایان برد و در لیگ قهرمانان نیز شرایط خوبی را تجربه نکرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها