کد خبر: 487394
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۰۹:۰۳:۲۷
| |

بهروز عطایی،سرمربی تیم والیبال جوانان ایران:

سابقه ندارد تیمی دو سال پیاپی قهرمان جهان شود/ به تیم بزرگسالان بازیکن معرفی خواهیم کرد

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران می گوید که در پایان مسابقات جهانی می تواند چهار و یا پنج بازیکن را به تیم ملی بزرگسالان معرفی کند.

سابقه ندارد تیمی دو سال پیاپی قهرمان جهان شود/ به تیم بزرگسالان بازیکن معرفی خواهیم کرد
کد خبر: 487394
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۰۹:۰۳:۲۷

اعتمادآنلاین| بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در حاشیه تمرین ملی پوشان گفت: تقریبا 130 نفر را برای ارزیابی به تیم ملی فراخواندیم. سعی شد در مرحله اول اردو این تعداد به 25 بازیکن برتر برسد.

به گزارش ایسنا،او ادامه داد: کار آماده سازی تیم را از اوایل خردادماه شروع خواهیم کرد. باید بگویم که سابقه ندارد یک تیم در دو سال پیاپی قهرمان جهان شده باشد اما تمام تلاش خود را کرده تا بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی جهان کسب کنیم.

عطایی ادامه داد: معتقدم که در پایان مسابقات جهانی می توانیم چهار و یا پنج بازیکن را به تیم ملی بزرگسالان معرفی کنیم تا در سال های آینده برای تیم ملی موفقیت کسب کنند. هدف ما این بوده که اگر استعدادی تا الان دیده نشده شکوفا شود و در معرض دید قرار گیرد. باید گفت که ما برای همین، این تعداد بازیکن را به اردو دعوت کردیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران، از پایان شهریورماه امسال مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان را پیش رو دارد. این رقابت‌ها از تاریخ 31 شهریور تا 11 مهرماه به میزبانی مشترک بلغارستان و ایتالیا برگزار می‌شود و ایتالیا میزبان مرحله نهایی مسابقات خواهد بود.

اسامی کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جوانان ایران به شرح زیر است:

بهروز عطایی (سرمربی)

علیرضا طلوع‌کیان (مربی)

حسین کاظمی (مربی)

مهران زارع (مربی)

وحید صادقی (مربی)

حسین خوریانی (آنالیزور)

امین علی‌اکبری (آنالیزور)

مهرداد سعادت‌مهر (فیزیوتراپیست)

محمود محمدی (ماساژور)

اکبر محمدی (سرپرست)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها