کد خبر: 485673
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

شاهین ثاقبی، بازیکن تیم نساجی مازندران:

تصویر هوادار متعصب نساجی هرگز از جلوی چشمانم نمی‌رود/ ساکت الهامی یکی از بهترین مربی‌های ایران است/ نادر دست‌نشان اسطوره ورزش مازندران بود

شاهین ثاقبی، بازیکن تیم نساجی مازندران می‌گوید دیدن صحبت‌های احساسی یکی از هواداران باشگاه نساجی که با عشق و علاقه تمام در مورد این تیم صحبت می‌کرد هرگز از جلوی چشمانش نخواهد رفت.

تصویر هوادار متعصب نساجی هرگز از جلوی چشمانم نمی‌رود/ ساکت الهامی یکی از بهترین مربی‌های ایران است/ نادر دست‌نشان اسطوره ورزش مازندران بود
کد خبر: 485673
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهین ثاقبی در گفتگو با خبرنگار اعتمادآنلاین در خصوص پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود چرا که ما مقابل یکی از تیم‌های لیگ بازی داشتیم. به هر حال ما به خاطر وضعیت‌مان در جدول برای برد بازی کردیم، که خداراشکر توانستیم به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

وی در مورد غیبت کوتاه مدتش به دلیل مصدومیت و بازگشت خوب و گلزنی‌اش در این دیدار ادامه داد: در نیم فصل اول بین پیشنهاداتم تیمی را انتخاب نکردم. ولی در نیم فصل دوم آقای الهامی حضور در نساجی را بهم پیشنهاد دادند من هم با جان و دل آن را پذیرفتم. ایشان هم محبت کردند به من اعتماد کردند اجازه دادند تا در تیم خودم را ثابت کنم. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم.

هافبک نساجی مازندران در خصوص همکاری با ساکت الهامی گفت: پیش از این افتخار شاگردی آقای الهامی را در تیم ماشین‌سازی داشتم. بنظرم آقا ساکت یکی از بهترین مربی‌های ایران از نظر فنی و اخلاقی است. نساجی در نیم فصل فقط دو تا برد داشت ولی از وقتیکه اقا ساکت آمدند دو_سه بازی برنده شدیم در مجموع تیم شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است. بدون شک در بازی‌های بعدی هم با تمام وجود می‌جنگیم تا تیم در پایان فصل رتبه خوبی در جدول کسب کند. همه از ما می‌پرسند که آیا تیم نساجی در جدول می‌ماند؟ ولی واقعیت این است، که پتاسنیل بازیکنان تیم ما خیلی بالاتر از این حرف‌هاست ما با تمام وجودمان برای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.

ثاقبی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل فولاد افزود: بازی بسیار سختی پیش رو داریم چرا که فولاد یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ است ساختار دفاعی خیلی خوبی دارد. امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم دست پر از زمین خارج شویم.

وی در مورد درگذشت نادردست‌نشان به عنوان پیشکسوت نساجی ادامه داد: متاسفانه با آقا نادر افتخار همکاری نداشتم، ولی زمانیکه ایشان ملوان بودند با همدیگر خیلی رفیق بودیم. واقعا خیلی از فوت نادرخان ناراحت شدم. صد در صد به خاطر ایشان هم که شده نساجی را در لیگ نگه می‌داریم. انشاالله آخر فصل رتبه خیلی خوبی را در جدول کسب میکنیم، آن را به روح نادر خان عزیز تقدیم خواهیم کرد. واقعا ایشان اسطوره ورزشی استان مازندران بودند همیشه یاد و خاطره‌شان را در قلب و ذهن همه ما زنده خواهد بود.

هافبک نساجی مازندران در خصوص تمجید از هواداران این تیم در پایان افزود: واقعا جا دارد از تک تک هواداران عزیز و بزرگ باشگاه نساجی که در این مدت خیلی صبوری کردند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. قبل از بازی با مس خبرنگار باشگاه یک کلیپی از هواداران تیم نساجی تهیه کرده بود که در آن خانمی بسیار احساسی و با عشق و علاقه تمام نسبت به نساجی صحبت می‌کرد. واقعا با دیدن این ویدئو خیلی احساساتی شدم. هرگز تصویر چهره آن خانم از ذهنم پاک نخواهد شد. همان لحظه از خدا خواستم که به ما کمک کند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم شرمنده این هواداران غیور نباشیم. امیدوارم که در بازی‌های پیش رو هم نمایش قابل قبولی را ارائه دهیم تا باعث شادی هواداراتی باشیم که به جز این ایم دلخوشی دیگری ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها