کد خبر: 480869
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۵:۰۰
| |

لغو کمپ‌های تمرینی در ژاپن/ میلیون ها دلار بر باد رفت

به دلیل لغو کمپ‌های تمرینی ورزشکاران المپیکی در ژاپن، میلیون‌ها دلار هزینه بر باد رفت.

لغو کمپ‌های تمرینی در ژاپن/ میلیون ها دلار بر باد رفت
کد خبر: 480869
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| صدها شهر و استان ژاپن مجبور شده‌اند در مورد برنامه میزبانی تیم‌های المپیک تجدید نظر کنند چرا که ویروس کرونا از حضور عمومی جلوگیری می‌کند و به اقدامات ایمنی پرهزینه‌ای هم نیاز دارد.

به گزارش فارس، شهر غربی اوکوئیزومو بیش از 5 میلیون دلار صرف آماده سازی برای تیم هاکی هند در اردوی قبل از بازی‌ها کرد اما این کمپ تمرینی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

پس از هزینه‌های میلیون دلاری وقتی مشخص شد این شهر باید اقدامات ایمنی و تست‌های متعدد را برای بازیکنان ارائه دهد دست از تلاش برداشت و اردوی هند را لغو کرد.

ماتسومی ناگاسی شهردار اوکوئیزومو در این باره گفت: ما می‌خواستیم یکی از تیم‌های سطح بالا در جهان از شهر ما بازدید کند و مهارت‌های خود را به کودکان محلی نشان دهد اما اکنون این امر غیر ممکن به نظر می‌رسد.

بیش از 500 شهر برای میزبانی از ورزشکاران المپیکی سراسر جهان و بهره‌مندی از فواید المپیک ثبت‌نام کرده بودند. برخی از این شهرها به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا انصراف دادند و برخی نیز با اقدامات ایمنی امیدوار به میزبانی هستند. در برخی موارد نیز تیم‌های شرکت کننده تصمیم گرفتند اردوهای خود را در ژاپن لغو کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها