کد خبر: 478320
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۱:۲۷:۰۷
| |

شمسایی:

بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان از حرف‌هایم برداشت درستی نداشتند

 سرمربی گیتی پسند گفت: واریز پاداش‌ها بعد از سه سال انجام شده و به نظرم زنان باید جای ناراحتی از فدراسیون فوتبال تشکر کنند. متاسفانه بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان نسبت به این حرف های من برداشت نادرستی داشتند.

بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان از حرف‌هایم برداشت درستی نداشتند
کد خبر: 478320
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۱:۲۷:۰۷

اعتمادآنلاین| «وحید شمسایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی در خصوص بازگشت خود به زمین فوتسال در دیدار مقابل مس سونگون اظهار کرد: پس از سه سال دوباره به زمین مسابقه آمدم و در این چند سال همیشه تمرینات زیادی داشتم. بازی در دیدار مس ریسک بزرگی بود چرا که اگر تنها تیری که داشتم به هدف نمی‌خورد، باشگاه گیتی پسند دچار آسیب جدی می‌شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: شرایط امسال بسیار عجیب بود و ما با مصدومیت‌های بسیار زیادی روبرو شدیم و حتی بازیکن ملی‌پوش خود را به دلیل مسایل انظباطی کنار گذاشتیم. مجبور شدم که به خاطر تیم ریسک کنم. به قرآن رو کردم و این کتاب مقدس برای من خوب باز شد. این کار می‌توانست هم خوب باشد و هم بد. نقش زیادی در پیروزی تیم نداشتم اما قصدم این بود که به تیم شوک بدهم. بازیکنان گیتی‌پسند در این بازی بسیار خوب کار کردند و من از همه آن‌ها ممنون هستم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد انتخاب شماره 45 گفت: حتی وقتی که به عنوان کاپیتان تیم منتخب جهان انتخاب شدم، شماره 9 را پوشیدم اما امسال دوست داشتم این پیراهن را به شاگرد چندین ساله‌ام، سعید احمد عباسی بدهم. او در این فصل فوق‌العاده بوده است. او نمی‌خواست شماره 9 را به تن کند اما به او گفتم این پیراهن را به تن کن و آقای گل شو. جمع چهار و پنج 9 می‌شود و از طرفی 45 سالگی من تازه تمام شده است.

شمسایی درباره نبستن بازوبند کاپیتانی اضافه کرد: افتخار این را داشتم که سال‌ها بازوبند تیم ملی را به دست بستم و سال‌ها زیادی در تیم‌های مختلف کاپیتان بودم اما این بازوبند برای من یک تکه پارچه است. قصدم این بود که «اصغر حسن‌زاده» را به عنوان فرمانده به جلو بفرستم و خودم هم از پشت سر بازیکنان مواظب تیمم باشم.

وی در خصوص واریز پاداش تیم ملی زنان پس از سه سال گفت:‌ زمانی که در کمیته فنی بودم، همیشه برای زحمت این تیم در آسیا مصاحبه می‌کردم چرا که آن‌ها کار بزرگی در آسیا کردند. پس از بازی با مس مصاحبه‌ای کردم و بعد از آن بازیکنان تیم فوتسال زنان واکنش نشان دادند اما فکر می‌کنم که منظور من را بد متوجه شده باشند. در آنجا گفتم که هیچوقت نمی‌توانیم زحمات ارزشمند آن ها را فراموش کنیم.

سرمربی گیتی پسند عنوان کرد: برخی بعد از واریز پول گفتند که چرا مالیات کم شده اما به جای این حرف‌ها باید به این موضوع توجه کنند که این اتفاق بعد از سه سال انجام شده است. جای ناراحتی باید از افراد فدراسیون تشکر کنید که این راه ادامه یابد. از گروه جدید فدراسیون به دلیل رسیدگی به زنان تشکر می‌ کنم. همه می دانیم که 22 میلیون امسال با سه سال پیش فرق دارد اما چرا وقتی که این پول پرداخت نمی‌شد، اتفاقی هم نمی‌افتاد اما حالا که پرداخت شده، فدراسیون مورد هجمه قرار گرفته شده است. البته بگویم که با این پول‌ها ارزش زنان دیده نمی‌شود و فقط باید از آن‌ها تشکر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها