ساخت و ساز ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری همچنان متوقف

کار ساخت ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری همچنان متوقف مانده است تا پیمانکار جدید این پروژه انتخاب شود.

ساخت و ساز ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری همچنان متوقف
کد خبر: 477708
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۰:۱۴:۲۹

اعتمادآنلاین| پروژه احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی از دی ماه سال گذشته به دلیل نبود پول و پایان قرارداد همکاری با پیمانکار متوقف شده و هنوز ادامه روند ساخت آن مجددا آغاز نشده است.


به گزارش ایسنا، این در حالی است که بخش اداری فدراسیون نیز از اوایل سال گذشته همچنان در کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری مستقر است و چند اتاق را به به بخش اداری اختصاص داده اند. مدتی پیش از سوی وزارت ورزش مبلغ یک میلیارد به فدراسیون کمک شد تا مجددا احداث ساختمان از سر گرفته شود هر چندکه به نظر می رسد برای اتمام آن هزینه بیشتری نیاز است.

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که مابقی هزینه های تکمیل ساختمان چگونه قرار است تامین شود؟ تیم های ملی ایران حتی دوچرخه و تجهیزات به روز ندارند و در این شرایط هزینه های ساختمان جدید هم اضافه شده است. مشخص نیست زمانی که کلنگ احداث این ساختمان زده شد، چگونه برآورد قیمت انجام گرفت که نه تنها ساختمان در زمان موعد افتتاح نشد بلکه چند ماه نیمه کاره رها شده است.


حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره ی اینکه پروژه احداث ساختمان فدراسیون مجددا آغاز شده است یا خیر، گفت: هنوز کار شروع نشده است. دو ، سه نفر از پیمانکارانی که معرفی شدند هفته گذشته از پروژه بازدید کردند و پیشنهادات خود را برای شروع کار ارائه دادند. در حال بررسی هستیم و هر کدام که قیمت پیشنهادی اش برای ما مناسب تر باشد انتخاب می کنیم و کار را شروع خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها