کد خبر: 464999
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۷:۲۸:۰۰
| |

تنیس ایران در قعر جدول آسیایی

اعلام زمان مسابقات دیویس کاپ هم تلنگری برای فدراسیون تنیس نشد تا هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود و طبق اعلام رییس فدراسیون هنوز جمع بندی این کار انجام نشده است.

تنیس ایران در قعر جدول آسیایی
کد خبر: 464999
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۷:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم تنیس ایران در فروردین سال 98 به دسته چهار آسیا سقوط کرد و بعد از این سقوط بجای برنامه ریزی مناسب برای جبران این اتفاق تلخ، تیم ملی به امان خدا رها شد. در خرداد ماه 99 که تکلیف فدراسیون مشخص شد، این انتظار وجود داشت که به زودی برنامه ریزی اساسی برای تیم ملی انجام شود اما بر خلاف انتظارات از خرداد تا کنون نه تنها هیچ برنامه مشخصی برای تیم ملی وجود نداشته حتی سرمربی تیم ملی هم مشخص نشده است.


ابتدا تعیین تکلیف سرمربی بر عهده کمیته فنی گذاشته شد و مدت ها هم زمان برد تا این کمیته فنی تشکیل شود. از زمانی هم که کمیته فنی تشکیل شد ماه ها می گذرد اما هنوز یک اسم برای تیم ملی انتخاب نشده است.

در 21 دی ماه، زمان برگزاری مسابقات دیویس کاپ منطقه آسیا که ما در قعر آن قرار داریم، اعلام شد و این تصور بود که شاید با اعلام تاریخ برگزاری مسابقات، تلنگری برای فدراسیون شود تا شاید بالاخره تکلیف تیم ملی را مشخص کند اما اکنون رییس فدراسیون اعلام کرده هفته آینده باید یک گزینه دیگر را ببیند سپس جمع بندی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان را انجام می دهد.


واقعا این سوال وجود دارد که فدراسیون مگر قرار است چه کسی را انتخاب کند که این قدر تعلل می کند و حساسیت به خرج می دهد؟چه تضمینی وجود دارد که سرمربی منتخب در مدت زمان باقی مانده بتواند برنامه هایش را عملی کند و بعدا هم اگر نتیجه نگرفت، گلایه نکند که چون زمان کافی در اختیار نداشته نتوانسته نتیجه قابل قبولی بگیرد؟


نکته جالب این است که فدراسیون فرناز فصیحی را به عنوان سرمربی بانوان معرفی کرد. این در حالی است که فصیحی در سال های گذشته هم این سمت را بر عهده داشت و بهتر بود بجای این کار از ابتدا با سرمربی تمدید قرارداد می کرد تا حداقل تیم بانوان زمان را از دست ندهد و بتواند برنامه ریزی منسجم تری برای مسابقات فدکاپ داشته باشد.

اگر تیم ملی تنیس ایران سال آینده نتواند نتایج قابل قبولی بگیرد فدراسیون تنیس باید پاسخگو باشد که چرا از ابتدا بجای اینکه برنامه ریزی مناسبی برای تیم ملی داشته باشد، هشت ماه را صرف انتخاب یک اسم کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها