عبدالله حسینی، مدافع تیم ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

تیم ما خیلی از اشتباهات داوری ضرر کرده است/ گلم را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم/ رضایی یک انسان شریف و یک مربی بادرایت است

عبدالله حسینی، مدافع ذوب‌آهن اصفهان، معتقد است تیمش در سه چهار بازی مستحق کسب سه امتیاز بوده ولی اشتباهات داوری برد را از آنها گرفته است.

تیم ما خیلی از اشتباهات داوری ضرر کرده است/ گلم را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم/ رضایی یک انسان شریف و یک مربی بادرایت است
کد خبر: 462763
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- عبدالله حسینی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص برتری 3 بر 2 تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی با نساجی هیچ‌کدام از 2 تیم چیزی برای از دست دادن نداشتند. هم ما در شرایط بحرانی قرار داشتیم و هم تیم نساجی به دلیل تغییر سرمربی‌اش اوضاع خوبی نداشت، ولی از آنجایی که ما محکوم به برد بودیم تمامی بازیکنان هم‌قسم شدند تا پیروز از زمین خارج شویم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. حتی زمانی هم که 10 نفره شدیم باز بچه‌ها تمرکزشان را از دست ندادند. خدا را شکر تلاش‌هایمان نتیجه داد و توانستیم به اولین بردمان در این فصل‌ دست پیدا کنیم. این پیروزی را به هواداران عزیز ذوب‌آهن که در این مدت خیلی صبوری کردند و پشت تیم ایستادند تقدیم می‌کنیم. امیدوارم که این بازی شروعی برای بردهای بعدی تیم و خوشحالی بیشتر هواداران‌مان باشد.

او در خصوص عملکرد خوب و گلزنی‌اش در این دیدار افزود: در دیدار مقابل نساجی تمامی بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و عالی بودند. البته این وظیفه یک بازیکن است که همیشه در پست خودش خوب باشد و بتواند نمایش قابل قبولی ارائه دهد، ولی متاسفانه شرایط ما به شکلی بود که در بسیاری از بازی‌ها به دلیل بدشانسی نمی‌توانستیم توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. من هم در این دیدار تمام توانم را گذاشتم تا به عنوان عضو کوچکی از تیم بازی خوبی انجام دهم. خدا را شاکرم که موفق به گلزنی شدم و توانستم مثمرثمر واقع شوم.

مدافع ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیمش با وجود عملکرد فنی قابل قبول در بیشتر هفته‌ها به دلیل اشتباهات داوری از نتیجه‌گیری بازماند ادامه داد: بالاخره داوران هم انسان هستند و مثل همه آدم‌ها مرکتب اشتباه می‌شوند. معتقدم که تمامی این اشتباهات غیرعمدی و اتفاقی رخ می‌دهد، ولی در این دوازده، سیزده هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم تیم ما واقعاً به خاطر اشتباهات داوری ضرر کرد. حداقل ما در سه چهار بازی مستحق برد و کسب سه امتیاز کامل بودیم، ولی اشتباهات داوری برد را از تیم ما گرفت. معتقدم وقتی تیمی در شرایط سختی قرار دارد و نتیجه نمی‌گیرد این اشتباهات هم بیش از اندازه به آن تیم صدمه می‌زند. واقعاً بازیکنان ما در یک سری از دیدارها با استرس بازی می‌کردند. اگر دقت کرده باشید ما خیلی خوب به محوطه جریمه حریف وارد می‌شویم، ولی در زدن ضربان نهایی خیلی بی‌دقت عمل می‌کنیم که این موضوع به دلیل استرس و اعتمادبه‌نفس پایینمان است. البته تیمی که در بحران قرار دارد این مسائل برایش کاملاً عادی است.

حسینی ادامه داد: دوست دارم از طرف تمامی بازیکنان و کادر تیم ذوب‌آهن از خانواده داوران فوتبال خواهش کنم تا در صحنه‌های حساس با دقت بیشتر قضاوت کنند. ذوب‌آهن باشگاه بزرگ و پرطرفداری در ایران است و اصلاً جایگاه واقعی‌اش جایگاه فعلی این تیم نیست. ما خیلی شرمنده هواداران عزیزمان هستیم و امیدوارم بتوانیم تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم تا بیشتر از این شرمنده آنها نباشیم.

حسینی در مورد همکاری با رحمان رضایی گفت: رحمان رضایی خیلی شخصیت بزرگی دارد و انسان بسیار شریفی است. ایشان در این مدت که تیم در شرایط سختی بود اجازه نداد کوچک‌ترین فشار و استرسی به بچه‌ها وارد شود. همیشه با صبوری و درایت تمام با مشکلات برخورد کرد. آقای رضایی خیلی بازیکن بزرگی بود و در سری‌آ ایتالیا بازی کرده است. ایشان خیلی مربی باتجربه‌ای است. جدا از آن به خوبی مدیریت بحران می‌داند. همانطور که گفتم اجازه نداد کوچک‌ترین فشار و استرسی به تیم وارد شود و همیشه تلاش کرده تا روحیه بچه و انگیزه آنها حفظ شود.

او در رابطه با بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان گفت: به هر حال اصفهان 2 تیم خیلی خوب دارد که بازی آنها خیلی حساس و پرتماشاگر است. سپاهان تیم بسیار بزرگ و ریشه‌داری‌است و کادر فنی، مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. قطعاً می‌دانیم که بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. نتیجه این دیدار خیلی برای مردم اصفهان حائز اهمیت است و همین موضوع حساسیت بازی را بالا می‌برد. ما هم قطعاً برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم تا برنده دربی باشیم. امیدوارم که بتوانیم به سه امتیاز مهم این دیدار دست پیدا کنیم و باعث خوشحالی هواداران‌مان شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها