کد خبر: 461456
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۹:۴۴:۳۱
| |

سردار آزمون رباط پاره کرد؟

سرمربی زنیت سنت‌پترزبورگ گفته است: یک اتفاق ناخوشایند برای ما افتاد، اما امیدوار هستیم که آسیب دیدگی سردار آزمون، جدی نباشد و دچار شکستگی نشود. تا این لحظه مشخص شده که رباط مچ پای راست او آسیب دیده، ولی هنوز نمی‌توان میزان دوری این بازیکن از میادین را مشخص کرد.

سردار آزمون رباط پاره کرد؟
کد خبر: 461456
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۹:۴۴:۳۱

اعتمادآنلاین| سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد. در جریان دیدار تدارکاتی تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که این روز‌ها مشغول انجام اردوی آماده‌سازی زمستانی در کمپ اختصاصی باشگاه الشباب امارات است و دیدار‌های تدارکاتی خود را در دبی برگزار می‌کند، دیروز در یک مسابقه دوستانه به میدان رفت که در جریان این بازی سردار آزمون آسیب دید.

سرمربی زنیت سنت‌پترزبورگ گفته است: یک اتفاق ناخوشایند برای ما افتاد، اما امیدوار هستیم که آسیب دیدگی سردار جدی نباشد و دچار شکستگی نشود. تا این لحظه مشخص شده که رباط مچ پای راست او آسیب دیده، ولی هنوز نمی‌توان میزان دوری این بازیکن از میادین را مشخص کرد.

سردار آزمون ممکن است بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که در فروردین‌ماه و خردادماه 1400 برگزار می‌شود را هم از دست بدهد که این اتفاق مطمئنا خبر ناخوشایندی برای دراگان اسکوچیچ خواهد بود

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها