حسن یزدانی پیش از المپیک به مصاف دیوید تیلور می‌رود

کادر فنی تیم ملی کشتی، برنامه‌های ویژه‌ای برای حسن یزدانی تدارک دیده است و به دنبال این است که در صورت امکان قبل ‌از بازی‌های‌المپیک 2021 توکیو، زمینه رویارویی و مسابقه بین حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی را فراهم کند.

حسن یزدانی پیش از المپیک به مصاف دیوید تیلور می‌رود
کد خبر: 457511
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه آمادگی تیم‌های‌ ملی با حضور رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون‌ کشتی و سرمربیان تیم‌های‌ ملی کشتی ‌آزاد و فرنگی برگزار شد. در این جلسات جداگانه، نحوه تمرینات آماده‌سازی، دعوت نفرات اردونشین، شرکت در تورنمنت‌های برون‌مرزی و... مورد بررسی قرار گرفت. محمد بنا و غلامرضا محمدی دغدغه‌های خاصی برای اردوها، تغذیه و سلامت کشتی‌گیران، تفریحات سالم برای جلوگیری از رخوت، خستگی روحی و جسمی همزمان با تمرینات و... را مد نظر داشته و فدراسیون ‌کشتی هم همه تلاشش را به ‌کار می‌گیرد تا نیازهای کادر فنی و اردونشینان را تأمین و برآورده سازد.

اما یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که تأثیر و نقش بسزایی در آمادگی، عملکرد و نتایج ملی‌پوشان و قهرمانان‌کشتی درمیادین به ویژه بازی‌های المپیک دارد، حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات بین‌المللی برون‌مرزی برای رویارویی با حریفان مستقیم ملی‌پوشان است.

مسابقاتی که حریفان مستقیم کشتی‌گیران ایرانی به ویژه حسن یزدانی در آن پیکارها حضور دارند، از اولویت‌های فدراسیون کشتی و است. با اینکه قرار بود کشتی‌گیران در مسابقات بین‌المللی جام پلیکونه ایتالیا شرکت کنند اما وقتی این‌ رقابت‌ها از لیست مسابقات دارای رنکینگ اتحادیه ‌جهانی‌ برای ‌المپیک حذف شد، شرکت تیم ملی کشتی آزاد هم منتفی شد. وقتی در خبرها آمد که احتمالاً آمریکایی‌ها با بعضی از نفرات اصلی مثل دیوید تیلور در جام ایتالیا حاضر می‌شود، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم به صرافت حضور ملی‌پوشان بعضی اوزان یا حداقل با حسن یزدانی در آن افتاد.

او و همکارانش درتلاش هستند تا برنامه‌های ویژه‌ای برای حسن یزدانی امید اول کاروان ورزش ایران و تیم ملی کشتی‌ آزاد تدارک ببینند و تدابیری اندیشیده‌اند که در صورت امکان تا قبل ‌از بازی‌های‌المپیک 2021 توکیو در تورنمنت و مسابقه بین‌المللی تا زمینه رویارویی و مسابقه بین حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی را فراهم کند. اگر حضور آمریکایی‌ها با تیلور در ایتالیا قطعی شود، قطعاً فدراسیون کشتی هم به خواست کادر فنی شرایط اعزام برای حسن یزدانی را فراهم می‌کند تا شاهد این رویارویی در اسفندماه باشیم.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها