کد خبر: 453047
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۱:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

یک دربی دیگر

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در نوزدهمین روز از ماه دسامبر، ورزش زنان، لیگ‌های فوتبال، انتخاب برترین‌های فیفا در سال 2020 و همچنین نقل و انتقالات مهم فوتبال در تابستان پیش‌رو را بررسی کرده‌اند.

یک دربی دیگر
کد خبر: 453047
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا، در نوزدهمین روز از ماه دسامبر، ورزش زنان، لیگ‌های فوتبال، انتخاب برترین‌های فیفا در سال 2020 و همچنین نقل و انتقالات مهم فوتبال در تابستان پیش‌رو را بررسی کرده‌اند. روزنامه‌های چاپ انگلیس نگاهی داشتند به انتخاب یورگن کلوپ به عنوان مربی سال جهان. روزنامه‌های اسپانیایی، دیدار حساس بارسلونا در لالیگا را پوشش دادند و نگاهی هم داشتند به جنگ بارسلونا و رئال مادرید برای جذب محمد صلاح و همچنین دربی مادرید در فوتبال زنان را هم بررسی کرده‌اند. رسانه‌های ایتالیایی هم مصدومیت دوباره زلاتان را به صفحه اول خودشان آورده‌اند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی قاره سبز.

***

روزنامه «میرور ورزشی»، چاپ انگلیس، با تیتر «روز ناخوشایند ژوزه»، صفحه اول خودش را منتشر کرده است. این روزنامه در ادامه نقل قولی از مورینیو درباره انتخاب کلوپ به عنوان بهترین مربی فیفا در سال 2020 منتشر کرده است. در این نقل قول، مورینیو از انتخاب کلوپ به عنوان برترین مربی شوکه شده است و این عنوان را شایسته هانسی فیلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ دانسته است. روزنامه میرور، در مطلبی دیگر از فوتبال انگلیس، عکسی از مارکوس رشفورد، ستاره جوان یونایتد منتشر کرده است و با تیتر «سال جدید و قرارداد جدید»، از پیشنهاد مالی جدید مدیران منچستر به این بازیکن خبر داده است. این روزنامه نوشته، مدیران باشگاه منچستریونایتد، آماده ارائه پیشنهاد بزرگ مالی به رشفورد هستند تا شرایط را برای باشگاه‌های خواهان این بازیکن سخت کنند. رشفورد در چند سال اخیر عملکردی درخشان در منچستر داشته است و همین موضوع باعث شده تا باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب این بازیکن باشند.

2

روزنامه «دیلی تلگراف»، عکسی از حرکت اعتراضی بازیکنان فوتبال علیه نژاد پرستی، منتشر و از این حرکت اعتراضی گزارشی تهیه کرده است.

3

روزنامه «دیلی اکسپرس» هم عکسی از مورینیو و کلوپ را منتشر کرده است و از جنگ جدید مورینیو و کلوپ خبر داده است. این روزنامه اشاره‌ای هم به پیشنهاد جدید منچستر به راشفورد کرده است.

4

روزنامه «استار» هم در صفحه ورزشی خودش، با انتشار عکسی از یورگن کلوپ، انتخاب او را به عنوان بهترین مربی جهان در سال 2020 ناعادلانه توصیف کرده است. فیفا، پنجشنبه گذشته و در مراسم برترین‌های سال فیفا، یورگن کلوپ را به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب کرد. انتخابی که با انتقادهای زیادی همراه بود. کارشناسان فوتبال، هانسی فلیک، سرمربی جوان بایرن را شایسته این عنوان در سال 2020 می‌دانستند. فلیک، در سال فوتبالی 2019-2020، با بایرن مونیخ 5 جام معتبر فوتبال باشگاهی جهان را کسب کرده بود.

5

روزنامه «ایندیپندنت»، در صفحه ورزشی خودش، عکسی از مربی نیوکاسل را منتشر کرده است و با تیتر اثرات مخرب، وضعیت او و تیمش را بررسی کرده است. این روزنامه نگاهی هم داشته به وضعیت لوئیس همیلتون، در تیم مرسدس. این روزنامه در این گزارش خبر از تمدید قرارداد این راننده انگلیسی با مرسدس داده است.

6

روزنامه «گاردین» انگلیس هم در صفحه ورزشی خودش با انتشار عکسی از آرتتا، مربی جوان آرسنال، نوشته، چه اتفاقی برای تیم میکل آرتتا سرمربی آرسنال افتاده است؟ دلیل انتخاب این تیتر توسط گاردین هم نتایج ضعیف این روزهای آرسنال درون زمین است و حواشی این مربی جوان با بازیکنانش در خارج از زمین. اتفاقی که خیلی از هواداران این تیم لندنی را شوکه کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای آرتتا و تیمش رخ می‌دهد؟

7

«آی اسپورت» هم در صفحه اول خودش، عکسی از اریک کانتونا در بازی منچستر و لیدزیونایتد منتشر و تیتر «بازگشت به بازی کینه» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است.

8

روزنامه «کوریره دلو اسپورت»، چاپ ایتالیا، در صفحه اول خودش، عکسی از زلاتان، مهاجم سوئدی میلان را منتشر کرده است. این روزنامه نگاهی به مصدومیت جدید این بازیکن سوئدی داشته و از تاثیر آن بر نتایج میلان خبر داده است. همچنین این روزنامه سال 2020 را «پایان عصر زلاتان در فوتبال» دانسته است.

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» هم عکس زلاتان را منتشر کرده و از مصدومیت جدید ایبرا نوشته است. مصدومیتی که می‌تواند شرایط را برای میلان سخت کند. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که ایبرا بازی برابر یوونتوس را هم از دست بدهد.

2

روزنامه «توتو اسپورت»، عکسی از رونالدو را در صفحه اول خودش منتشر و تیتر «رونالدو برنده» را برای آن انتخاب کرده است. این روزنامه البته نگاهی داشته به مصدومیت زلاتان و نبود او را دردسری برای تیم میلان دانسته است.

3

روزنامه «مارکا»، چاپ اسپانیا، برخلاف دیگر روزنامه‌های این کشور که فوتبال مردان را پوشش داده‌اند، عکسی از 2 تیم فوتبال زنان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، را در صفحه اول خودش منتشر کرده و به دربی حساس مادرید در فوتبال زنان پرداخته است. مارکا با تیتر «یک دربی دیگر»، به استقبال این بازی حساس شهر مادرید رفته است.

1

روزنامه «as» اما عکسی بزرگ از محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول را در صفحه اول خودش منتشر کرده و با تیتر «مادرید یا بارسلونا؟ کی می دونه»، خبر از حضور این مهاجم در فوتبال اسپانیا داده است. «as» در این گزارش خبر از تلاش هر 2 باشگاه مهم اسپانیا برای به خدمت گرفتن این بازیکن داده است.

2

روزنامه «اسپورتیو» اسپانیا، هم عکسی از شادی بازیکنان بارسلونا را منتشر کرده و با تیتر «توافق برای پیشرفت»، به بهبود شرایط این تیم در لالیگا پرداخته است. بعد از حضور کومان در بارسلونا، این تیم دچار افت شدیدی شد و نتوانست نتایج خوبی در لیگ اسپانیا کسب کند. هرچند بعد از گذشت چند ماه از حضور این مربی، بارسلونا به آرامش سیده است و به دنبال این آرامش، نتایج خوبی هم در لالیگا کسب می‌کند.

3

روزنامه «اسپورت» اسپانیا هم با تیتر «جهش کردن»، شرایط این روزهای بارسلونا را بررسی کرده است.

5

روزنامه «موندو» هم با تیتر «برای سومین بار» به دیدار امشب بارسلونا برابر ویارئال، پرداخته است.

4

روزنامه «اکیپ» فرانسه هم عکسی از هندبال زنان را در صفحه اول منتشر کرده و با تیتر «توپ پُر» به پیروزی مقتدرانه تیم ملی هندبال زنان فرانسه برابر کرواسی پرداخته است. این روزنامه البته نقل قولی از بوفون درباره پاری‌سن‌ژرمن را منتشر کرده و نوشته: «پاریس چیزی کم ندارد».

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها